På mitt köksbord

Det här börjar bli en ganska vanlig syn hemma hos oss.



På bara några minuter förvandlas köksbordet till en salig röra.
Papper, tavlor som ska paketeras, rör som ska skickas iväg och en dator mitt ibland allt sammans.
Tur att vi har ett stort köksbord!

Det är kul, sanslöst kul, att hålla på med detta och jag önskar att jag hade mer tid över till att prova på att förverkliga några av alla de ideér som än så länge bara poppar i huvudet på mig.
Även ekonomisk möjlighet till att gå utbildningar, köpa en ritbräda osv osv. Listan kan göras lång men där jag är just nu är jag glad för att jag är och där får jag stanna ett bra tag till innan det kanske blir någon förändring på den fronten.

Tack för all positiv respons både bland mail och kommentarer här på bloggen och inte minst kul att det droppar in så många beställningar =)

Ha en fin söndag!

Bilder:Privata©HUSnrNIO


Kommentera
Postat av: ♥ Nina ♥

Som här ;) Packas å fixas å har sig. Men jag njuter av det! Så himla roligt! Har en jäkla massa idéer oxå som bara ligger å hopar sig i hjärnan. Önskar jag hade lite mer tid att sätta mig ner å pyssla med dem å så. Kanske det blir nu när jag ska börja plugga. För det är ju grafisk design jag ska plugga =) Å en jäkla massa pendling med tid att fundera å pyssla lite på bärabara datorn.

2010-08-29 @ 15:00:49
URL: http://snostjarna.blogg.se/
Postat av: Popprinsessan

Önskar också att dygnet hade fler tilmmar! Eller veckan fler dagar! Just nu går inte riktigt ekvationen ihop, men samtidigt undrar jag om jag inte måste börja prioritera lite annorlunda?



Hoppas att du har en skön söndag,

kram!

Postat av: Anna

Jag tycker det ser ut som att det köksbordet är fullt av skaparglädje :-) Underbara motiv! Kram Anna

2010-08-29 @ 18:14:39
URL: http://tomteboanna.blogg.se/
Postat av: Malin B

Underbart kreativt tycker jag! =)

Jag är en sådan som tycker det är KUL att "administrera", hålla ordning och reda.

Ännu bättre är det ju om det "råkar bli" någon krona kvar i slutändan. =)

Jag är säker på att du gör många glada med dina produktioner.

2010-08-30 @ 07:44:15
URL: http://malinbs.blogg.se/
Postat av: frida

Hej

Vilka underbara tavlor/bilder du har skapat. Något man får beställa?

2010-08-30 @ 18:57:10
URL: http://frudernmar.se
Postat av: Dorothea - Ett nästintill trillingliv.

ja men du r riktigt duktig.. jag vet en typ text jag skulle vilja ha på ytterdörren, tror du det går på nå vis.. om man försöker sätta den i något ramaktigt.. annars vet jag inte riktigt hur jag ska få dit den...

2010-08-31 @ 21:01:43
URL: http://www.alltforforaldrar.se/theans

INNAN DU KOMMENTERAR:

[] Positiv och konstruktiv feedback uppskattas.
[] Kränkande kommentarer raderas och ip-adresser spärras.
[] Olaga hot eller förtal kommer att anmälas. Du är inte anonym på nätet!
[] Alla bilder och texter är upphovsrättsskyddade. All stöld kommer att anmälas.
[] Ställer du en fråga utan att ha en blogg så svarar jag i mitt kommentarsfält.

Behandla andra så som du själv vill bli behandlad!

NAMN:
KOM IHÅG MIG?

E-POST: [publiceras ej]

BLOGGADRESS:

KOMMENTAR:

Trackback
Startsida En skåning, numera bosatt i Värmland, som bloggar om familjelivet och dess mot- och medgångar. Min vardag med arbete, en stor familj med två egna barn och två bonusbarn. Mitt hem, scrapbooking, en massa ständigt pågående pyssel och projekt. Sen en tid tillbaks gör jag, på beställning, personliga barntavlor, och även tavlor passande till andra platser i hemmet. Förslag på tavlorna hittar ni här på bloggen. HUSnrNIO innehåller allt detta i en enda röra kryddat med en massa foton då jag gärna dokumenterar vår vardag genom kameralinsen.

Design & Copyright HUSnrNIO 2010 Totalt antal unika besökare Online nu:
Bloggar av mammor och gravida
RSS 2.0