Lördagsdrink

Idag var det tydligen min tur att få sovmorgon och trots att jag gick in till M halv sju och sen lämnade över honom till L och att M skrek flera långa perioder under morgonen så kunde jag somna om (självklart med hjälp av öronproppar) och unna mig att för bli sovandes till halv tio.

Då fick det dock vara nog (jag skulle kunna sovit bort hela dagen för trött är jag fortfarande) och jag ropade upp W och tog en dusch tillsammans med henne.
Hon är verkligen grym på många saker min dotter. En fantastisk liten människa med så mycket inom sig.
Men detta får jag skriva mer om i ett annat inlägg för nu ska jag dricka en eller två gula Echinaceadrinkar för att jag inte ska bli lika sjuk som L och alla andra som ligger i förkylningsinfluensa efter förra helgens 30års fest som tydligen var några timmars smitthärda.

Därefter blir det någon kopp kaffe och sen ska det göras en liten lista på sådant som ska inhandlas till mitt och Ws lilla julgodispyssel framåt eftermiddagen idag.


[God förmiddag på er & tack för alla kommentarer om gårdagens känslosvallningar ♥]



Kommentera
Postat av: Jessica ♥ Gravid

SV: Javisst var dom :) Köpte en påse igår hihi :D

Ha en härlig lördag!

2010-12-04 @ 11:45:04
URL: http://lovelyeverafter.blogg.se/
Postat av: Catrin

Blev julgodispyssel här med idag =)

2010-12-04 @ 19:19:21
URL: http://cocobycatrin.blogg.se/

INNAN DU KOMMENTERAR:

[] Positiv och konstruktiv feedback uppskattas.
[] Kränkande kommentarer raderas och ip-adresser spärras.
[] Olaga hot eller förtal kommer att anmälas. Du är inte anonym på nätet!
[] Alla bilder och texter är upphovsrättsskyddade. All stöld kommer att anmälas.
[] Ställer du en fråga utan att ha en blogg så svarar jag i mitt kommentarsfält.

Behandla andra så som du själv vill bli behandlad!

NAMN:
KOM IHÅG MIG?

E-POST: [publiceras ej]

BLOGGADRESS:

KOMMENTAR:

Trackback
Startsida En skåning, numera bosatt i Värmland, som bloggar om familjelivet och dess mot- och medgångar. Min vardag med arbete, en stor familj med två egna barn och två bonusbarn. Mitt hem, scrapbooking, en massa ständigt pågående pyssel och projekt. Sen en tid tillbaks gör jag, på beställning, personliga barntavlor, och även tavlor passande till andra platser i hemmet. Förslag på tavlorna hittar ni här på bloggen. HUSnrNIO innehåller allt detta i en enda röra kryddat med en massa foton då jag gärna dokumenterar vår vardag genom kameralinsen.

Design & Copyright HUSnrNIO 2010 Totalt antal unika besökare Online nu:
Bloggar av mammor och gravida
RSS 2.0