Namntavlor med Kronor & Moln

Alla föräldrar har en prins eller en prinsessa hemma.

Kanske känns det inte så dygnets samtliga tjugofyra timmar men även en prins eller en prinsessa kan ju ibland behöva ta ut svängarna och leva ut hela känsloregistret...

Iallafall är det så hemma hos oss vilket var extra tydligt imorse när prins bus vaknade med världens sämsta morgonhumör som höll i sig ända tills det närmade sig öppning av dagens adventskalender (som jag skrev om imorse).

Den senaste tiden har jag fått flera beställningar med önskemål om att det ska vara en prins/prinsesskrona med på tavlorna bakom födelsedatumen.

Tydligare än så kan det inte bli.
Kronan symboliserar att det just den den dagen föddes en liten prins eller en prinsessa.



Bilder:Privata©HUSnrNIO

Även moln är en återkommande önskan att ha bakom födelsedatumen.

För information om NAMN/DOPtavlorna klicka här.



Kommentera
Postat av: Hanna

Måste ta tag i att göra en beställning snart! Måste bara bestämma vilka färger jag vill ha och det verkar ta en stund...



Sv; Hoppas verkligen inte att det är magsjuka! Väntar med spänning på nästa blöja :-(

2010-12-02 @ 17:52:04
URL: http://mamzterblog.soclog.se
Postat av: Linda

åh vad fina dina tavlor är!!

2010-12-02 @ 19:04:19
URL: http://www.lindisen81.blogspot.com
Postat av: Therese - Femstjärnigt

Dina tavlor är verkligen jättefina vännen!

Kram

2010-12-02 @ 21:38:56
URL: http://tess74.blogspot.com/
Postat av: Emilia

Åh vad fina tavlor du gör, me like!!

Kram Emilia

2010-12-02 @ 21:46:41
URL: http://eemiliaas.blogspot.com
Postat av: Miriam

Jättefina!

Kram Kram!

2010-12-03 @ 07:58:04
URL: http://bamsebusfunderingar.blogspot.com/
Postat av: kaffehörnan

Hej denna söndag

Jag hittade dig Junitjej, blev nyfiken

Vad du är duktig får jag säga

Ha de grejt

2010-12-05 @ 11:14:39
URL: http://www.kaffehornan.se

INNAN DU KOMMENTERAR:

[] Positiv och konstruktiv feedback uppskattas.
[] Kränkande kommentarer raderas och ip-adresser spärras.
[] Olaga hot eller förtal kommer att anmälas. Du är inte anonym på nätet!
[] Alla bilder och texter är upphovsrättsskyddade. All stöld kommer att anmälas.
[] Ställer du en fråga utan att ha en blogg så svarar jag i mitt kommentarsfält.

Behandla andra så som du själv vill bli behandlad!

NAMN:
KOM IHÅG MIG?

E-POST: [publiceras ej]

BLOGGADRESS:

KOMMENTAR:

Trackback
Startsida En skåning, numera bosatt i Värmland, som bloggar om familjelivet och dess mot- och medgångar. Min vardag med arbete, en stor familj med två egna barn och två bonusbarn. Mitt hem, scrapbooking, en massa ständigt pågående pyssel och projekt. Sen en tid tillbaks gör jag, på beställning, personliga barntavlor, och även tavlor passande till andra platser i hemmet. Förslag på tavlorna hittar ni här på bloggen. HUSnrNIO innehåller allt detta i en enda röra kryddat med en massa foton då jag gärna dokumenterar vår vardag genom kameralinsen.

Design & Copyright HUSnrNIO 2010 Totalt antal unika besökare Online nu:
Bloggar av mammor och gravida
RSS 2.0