NU LÄMNAR JAG BLOGG.SE

Nu lämnar jag blogg.se bakom mig och provar på något nytt.

Jag finner det fortfarande kul och givande [i grund och botten för min egen skull] att dokumentera en liten del av vår vardag med stor fokus på barnen blandat med min passion för pyssel, inredning, scrapbooking, och massor av foton.
Fotandet är något jag älskar att hålla på med och jag skulle så gärna vilja utveckla detta med att gå kurser, inspireras av kunnigt folk och ha någon att dribbla ideér och kunna fråga alla dessa frågor jag har kring min systemkamera, inställningar, tips, trix osv. 
Bloggen innehåller ju även alla dessa mina snurrande tankar. De som sambon får sår i öronen av att lyssna till 24/7, så även de kommer att fortsätta vara en del i bloggen i fortsättningen.

Jag kommer alltså att fortsätta att blogga men från en egen domän - www.husnrnio.se - och det vore superkul om ni, kära läsare, följde med mig.
Utseendemässigt och innehållsmässigt blir det som sagt ingen större skillnad på bloggen, jag vet varför jag bloggar och så kommer jag att fortsätta.

Det blir något helt nytt för mig att blogga med wordpress bloggverktyg istället för blogg.se:s så det kan hända att det krånglar lite för mig i början men detta hoppas jag ni har överseende med.

Ni som följer mig via bloglovin kommer att få uppdaterade inlägg från den nya sidan automatiskt.

Jag hoppas ni följer med mig till www.husnrnio.se

God fortsättning på er!


Bild:Privat©HUSnrNIO



Kommentera
Postat av: HUSnrNIO

Testar för andra gången...

2010-12-26 @ 12:35:22
URL: http://www.husnrnio.se

INNAN DU KOMMENTERAR:

[] Positiv och konstruktiv feedback uppskattas.
[] Kränkande kommentarer raderas och ip-adresser spärras.
[] Olaga hot eller förtal kommer att anmälas. Du är inte anonym på nätet!
[] Alla bilder och texter är upphovsrättsskyddade. All stöld kommer att anmälas.
[] Ställer du en fråga utan att ha en blogg så svarar jag i mitt kommentarsfält.

Behandla andra så som du själv vill bli behandlad!

NAMN:
KOM IHÅG MIG?

E-POST: [publiceras ej]

BLOGGADRESS:

KOMMENTAR:

Trackback
Startsida En skåning, numera bosatt i Värmland, som bloggar om familjelivet och dess mot- och medgångar. Min vardag med arbete, en stor familj med två egna barn och två bonusbarn. Mitt hem, scrapbooking, en massa ständigt pågående pyssel och projekt. Sen en tid tillbaks gör jag, på beställning, personliga barntavlor, och även tavlor passande till andra platser i hemmet. Förslag på tavlorna hittar ni här på bloggen. HUSnrNIO innehåller allt detta i en enda röra kryddat med en massa foton då jag gärna dokumenterar vår vardag genom kameralinsen.

Design & Copyright HUSnrNIO 2010 Totalt antal unika besökare Online nu:
Bloggar av mammor och gravida
RSS 2.0