ScooterDrömmar

Sitter ensam i köket med ett stort glas Pepsi Max.
Gör Namn- och Stjärnalfabetstavlor och bryter ibland för lite drömmade surfning bland alla dessa härliga nätshoppingsidor. 

En kul och modern nätbutik som utlovar att ha bra kvalité på sina saker är t.ex Sprall.
De har en salig blandning av kläder, musikinstrument och handgjorda unika ting.

Ta bara deras supercolla sparkscootrar som finns i flera superfina färger.
Jag vill minnas att vi vid förra årets Barnmässa fick information, och även prova på, hur bra det är för barn att träna balansen och styrförmågan med en sparkcykel innan de är stora nog för att cykla på en riktig cykel.

Vem behöver stödhjul om man redan har lärt sig att hålla balansen och susa fram på gatans små nedförsbackar med en snygg Scooter...



Bilder:Sprall.se Eget kollage

Synd att de kostar en mindre förmögenhet bara...



Kommentera
Postat av: Linda

Wow, supercoola, hade kunna tänka mig en var till alla 4:) bara för dom var så fina, frågan är vad Oscar skulle tycka om att åka runt på en sådan haha

Kram

2010-02-15 @ 09:00:43
URL: http://uppochnervandahuset.se
Postat av: AKP

Ja, det är verkligen inte ett lätt val med tapeten. Just nu känns det verkligen som det lutar åt den färglada.. men jag är ändå LITE rädd att bli för låst. Men samtidigt så kommer jag nog säkerligen mest vilja ha vita möbler och vita detaljer, så ja, svårt det där =))



Ang. golvet så blir det troligen samma golv som i köket i hela hallen, med värme.

Flera har skrivit att det funkar bra med laminatgolvet om man har fuktspärr osv så jag funderar på att våga lita på det. Annars får det bli klinker i hela hallen. Vill inte ha två olika golv känner jag. Vore skillnad om man ville ha parkett eller så, för då blir det ju så pass stor skillnad på "värmedelen" och det andra. Men parkett eller liknande vill jag inte ha i hallen.

Så ja, antingen samma golv som i köket eller ett mörkare klinker i hela hallen =)

2010-02-15 @ 09:17:37
URL: http://akp.blogg.se/
Postat av: Linruz

Åhh de var fina det håller jag med om.

Kram kram Lina

2010-02-15 @ 09:30:22
URL: http://www.linruz.se
Postat av: Knaada

Fresta mig inte!! Vi har så mycket prylar på golvet redan, men hur ska man kunna låta bli när dom designar dom för designtokiga mödrar!

2010-02-15 @ 09:53:15
URL: http://knaada.com
Postat av: Hanna

Hej! tack snälla för din kommentar hos mig, jag har varit så dålig på att uppdatera min sida på sista tiden...



Häftiga skotrar, en sån skulle man ha! :)



Hoppas att du fick en mysig alla hjärtans dag.



/Kram Hanna

2010-02-15 @ 12:00:07
URL: http://www.lillarodavillan.blogspot.com
Postat av: Nilla

Vad fina! Jag kan rekommendera springcykel för balansen. Stödhjul behövdes inte alls för min dotter. Sonen hade det, men bara en litet kort tag. De lärde sig cykla när de var 5 år vilket jag tror är en lagom ålder, med motorik o s v.

2010-02-16 @ 08:54:33
URL: http://tankebubblor.blogg.se/
Postat av: Sockenvägens Söta

Vilka härliga!!! Jag har läst ditt mail å ska försöka hinna sätta mig ner vid tillfälle å föra över pengar (men måste starta den andra datorn då) men det är liiite körigt just nu, storstädning + en överenergisk Lura så det blir tidigast till kvällen om detta itne får fart på bebisen skratt Stort tack ska du ha för den fina tavlan, adress och pengar kommer som sagt så snart jag får tillfälle! Kram <3

2010-02-16 @ 11:36:36
URL: http://lurans.blogg.se/
Postat av: Susihus

Oj så söta!

2010-02-16 @ 13:47:43
URL: http://susihus.blogg.se/
Postat av: Camilla

Håller med - riktigt fina!

2010-02-17 @ 08:13:40
URL: http://husnr8.blogg.se/

INNAN DU KOMMENTERAR:

[] Positiv och konstruktiv feedback uppskattas.
[] Kränkande kommentarer raderas och ip-adresser spärras.
[] Olaga hot eller förtal kommer att anmälas. Du är inte anonym på nätet!
[] Alla bilder och texter är upphovsrättsskyddade. All stöld kommer att anmälas.
[] Ställer du en fråga utan att ha en blogg så svarar jag i mitt kommentarsfält.

Behandla andra så som du själv vill bli behandlad!

NAMN:
KOM IHÅG MIG?

E-POST: [publiceras ej]

BLOGGADRESS:

KOMMENTAR:

Trackback
Startsida En skåning, numera bosatt i Värmland, som bloggar om familjelivet och dess mot- och medgångar. Min vardag med arbete, en stor familj med två egna barn och två bonusbarn. Mitt hem, scrapbooking, en massa ständigt pågående pyssel och projekt. Sen en tid tillbaks gör jag, på beställning, personliga barntavlor, och även tavlor passande till andra platser i hemmet. Förslag på tavlorna hittar ni här på bloggen. HUSnrNIO innehåller allt detta i en enda röra kryddat med en massa foton då jag gärna dokumenterar vår vardag genom kameralinsen.

Design & Copyright HUSnrNIO 2010 Totalt antal unika besökare Online nu:
Bloggar av mammor och gravida
RSS 2.0