Karibiendrama

Nästan två månader har gått sedan deltagarna lämnades på stränderna i säsongens första program.
Ikväll avgörs det.
Vem vinner den åtråvärda Robinsontiteln?

Jag hade inte tänkt att följa denna såpa med hungersnöd, pakter, skitsnack och allmänna utbrott men nånstans längs vägen fastnade även jag och om en stund kommer jag att sitta bänkad framför tv:n med ett glas rött och förhoppningsvis en god cheesecake (som just nu står på altanen för kylning) för att se upplösningen på årets Karibiendrama.

Heja Mats!


Ha en trevlig lördagkväll.


Kommentera
Postat av: petra

Hahha, jag följer oxå detta, det har blivit svårt att inte göra det.

nu måste man ju se finalen ikväll.

Jag håller oxå på Mats. Gillar inte Anders och jimmy, dem känns verkligen inte värda att vinna.



ha en trevlig kväll.

kram

2010-01-30 @ 19:59:37
URL: http://godisfrun.blogg.se/
Postat av: Anna

Jag hade inte tänkt följa Robinson denna omgång heller, men så fastnade Emmy för det och vi har kikat tillsammans flera lördagar nu. Jag har också ett glas rött framför mig just nu :-) Hoppas ni har en skön kväll! Kram Anna

2010-01-30 @ 20:21:34
URL: http://tomteboanna.blogg.se/
Postat av: annica branting

Här följer vi det också. Trist att det är slut nu.. Är jätteglad att varken Jimmy eller Anders vann, de sjönk i mina ögon efter sammanslagningen och speciellt Anders i detta avsnittet då Hans kom till dem.



KRAM

2010-01-30 @ 22:00:23
URL: http://www.branting.org
Postat av: Ensamma mamman

Även jag höll på Mats. Jag tyckte att han var en riktigt värdig vinnare även om jag inte har sett alla avsnitt. Men tillräckligt för att skaffa mig en favorit och några som jag tyckte mindre om. Kram

2010-01-31 @ 09:43:32
URL: http://mittlilla-kaos.blogspot.com
Postat av: Alessandra

Hejjade också på Mats!

Tråkigt att han inte vann!

Men vad tyckte du om Hans?

2010-02-02 @ 13:21:07
URL: http://alessandra.se/

INNAN DU KOMMENTERAR:

[] Positiv och konstruktiv feedback uppskattas.
[] Kränkande kommentarer raderas och ip-adresser spärras.
[] Olaga hot eller förtal kommer att anmälas. Du är inte anonym på nätet!
[] Alla bilder och texter är upphovsrättsskyddade. All stöld kommer att anmälas.
[] Ställer du en fråga utan att ha en blogg så svarar jag i mitt kommentarsfält.

Behandla andra så som du själv vill bli behandlad!

NAMN:
KOM IHÅG MIG?

E-POST: [publiceras ej]

BLOGGADRESS:

KOMMENTAR:

Trackback
Startsida En skåning, numera bosatt i Värmland, som bloggar om familjelivet och dess mot- och medgångar. Min vardag med arbete, en stor familj med två egna barn och två bonusbarn. Mitt hem, scrapbooking, en massa ständigt pågående pyssel och projekt. Sen en tid tillbaks gör jag, på beställning, personliga barntavlor, och även tavlor passande till andra platser i hemmet. Förslag på tavlorna hittar ni här på bloggen. HUSnrNIO innehåller allt detta i en enda röra kryddat med en massa foton då jag gärna dokumenterar vår vardag genom kameralinsen.

Design & Copyright HUSnrNIO 2010 Totalt antal unika besökare Online nu:
Bloggar av mammor och gravida
RSS 2.0