Armband med budskap

Häromkvällen när N & C var här hade C på sig ett armband som jag blev totaly förälskad i.
Jag hade en svag igenkännande känsla utav det från bloggvärlden vilket visade dig vara helt riktigt sen när jag googlade på det.
Otaliga är de som redan äger ett och dessutom har bloggat om dem.

Men, bättre sent än aldrig heter det... och nu har jag planer på att köpa mig ett eget.
En trettiofemårspresent till mig själv helt enkelt.

Så här står det att läsa på nätbutiken Sid and Sally som är en flera svenska nätbutiker som säljer armbandet:

I augusti 2007 grundades Humanity For All av Helena Cho och Tammy Hotsenpiller. Ett märke som blandar konst och skriven text med mode, och uppmärksammar mänskliga rättigheter och miljöfrågor. Målet är att öka medvedenheten världen över, med modeindustrin som kanal. Genom att designa plagg och accessoarer med positiva budskap, sprider Humanity kunskap om några av vår tids viktigaste frågor, bland människor i alla åldrar. Humanity for all har en fantastisk serie wrap-armband med visdomsord.

Armbanden finns i flera olika utföranden och färger
Man kan även köpa dem på Kyss Johanna, Tintinstyle och Milk & Honey. De kostar 399 kr att beställa och då går en del till olika välgörande ändamål.

Eget Kollage©HUSnrNIO

Vill man inte handla via nätet och är bosatt i Karlstad kan man t.ex köpa dem i butiken PaviljongenDrottninggatan 6.



Kommentera
Postat av: Petra

Dem är jättefina!!

Skulle man haft ett par st i olika färger; )

ha en bra dag

kramen

2010-07-18 @ 09:39:43
URL: http://godisfrun.blogg.se/
Postat av: Lisa



Du är inbjuden!



Jag är medlem på Campadre, Skandinaviens första "Private Shopping Club". På Campadre får du unika erbjudanden på eftertraktade varumärken, varje dag. Mode, heminredning, sport, resor och andra livsstilsprodukter - upp till 70 % under ordinarie butikspris. Här är din inbjudan, bli medlem du med!

http://www.campadre.se/tipsa/84932

2010-07-18 @ 10:25:47
URL: http://www.campadre.se/tipsa/8493
Postat av: TreSmåKottar

Vilken färg? Jag skulle vilja ha massa olika färger...men det blir ju liiiite dyyyrt! :)

En liten fråga...din inbjudan till Campadre här ovan, är den från en kompis?

2010-07-18 @ 10:39:25
URL: http://tresmakottar.blogg.se/
Postat av: LadyUmbrella

Go'morron!

Allt bra med dig? =)

2010-07-18 @ 11:35:11
URL: http://ladyumbrella.blogg.se/
Postat av: TreSmåKottar

You got mail...och ett sms ;)

2010-07-18 @ 12:44:03
URL: http://tresmakottar.blogg.s
Postat av: Denise - Ännu en mammablogg

jäkligt snygga!

2010-07-18 @ 13:55:40
URL: http://knoddenojag.blogg.se/
Postat av: Sanne - Tävling pågår

De är verkligen helt underbara! Jag har länge funderat på ett, men alltid, med stor besvikelse kommit fram till att jag inte har råd och då tänkt; kanske nästa månad...

Det har fortfarande inte blivit av, och nu har jag bestämt mig för att önska mig ett i födelsedagspresent istället! Det är ju för en otroligt bra sak och så är de väldigt vackra! Du gör helt klart rätt i att köpa ett :)

2010-07-20 @ 19:39:34
URL: http://sanneholling.se

INNAN DU KOMMENTERAR:

[] Positiv och konstruktiv feedback uppskattas.
[] Kränkande kommentarer raderas och ip-adresser spärras.
[] Olaga hot eller förtal kommer att anmälas. Du är inte anonym på nätet!
[] Alla bilder och texter är upphovsrättsskyddade. All stöld kommer att anmälas.
[] Ställer du en fråga utan att ha en blogg så svarar jag i mitt kommentarsfält.

Behandla andra så som du själv vill bli behandlad!

NAMN:
KOM IHÅG MIG?

E-POST: [publiceras ej]

BLOGGADRESS:

KOMMENTAR:

Trackback
Startsida En skåning, numera bosatt i Värmland, som bloggar om familjelivet och dess mot- och medgångar. Min vardag med arbete, en stor familj med två egna barn och två bonusbarn. Mitt hem, scrapbooking, en massa ständigt pågående pyssel och projekt. Sen en tid tillbaks gör jag, på beställning, personliga barntavlor, och även tavlor passande till andra platser i hemmet. Förslag på tavlorna hittar ni här på bloggen. HUSnrNIO innehåller allt detta i en enda röra kryddat med en massa foton då jag gärna dokumenterar vår vardag genom kameralinsen.

Design & Copyright HUSnrNIO 2010 Totalt antal unika besökare Online nu:
Bloggar av mammor och gravida
RSS 2.0