Dukning i det gröna med olika action

Fotade lille M när han dukade ut några av lekstugans koppar och fat och hade picknick på gräsmattan alldeles nyss (den stora röda pricken på M:s bröst är ett gigantiskt myggbett han tillskansade sig under gårdagens lek med katten Kattis).
Provade några av de nerladdade actions från Paint the moon på en utav bilderna.

Originalbilden

Misty Sunset

Peach Glow

Lemon and Honey

Sugar Cookies

Bilder:Helen©HUSnrNIO

Jag gillar det skira ljuset i Misty Glow och Sugar Cookies.



Kommentera
Postat av: Maria

Hej!

Fått syn på de fantastiskt fina doptavlorna du har på din sida.

Går de att beställa av dig och hur lång tid tar det i så fall att få dem? Finns de i fler än de mått du angett?



Mvh

Maria Aronsson

2010-07-21 @ 13:41:15
Postat av: Jess

Jag gillar sugar cookie mest! och vilken söt litet barn föressten. Åh åh åh.

2010-07-21 @ 14:43:22
URL: http://www.jessjess.se
Postat av: FLOOSAN

jag diggar lemon mer men sötast av allt är väl er son, nyp i kinden, gud va go han är

2010-07-21 @ 20:57:32
URL: http://blogg.mama.nu/floosan
Postat av: Terese

Jag gillade verkligen Lemon! Superfina bilder allihop. Han är så söt lilla M med sina fina lockar! :-)

2010-07-22 @ 12:43:36
URL: http://teresedenrara.blogg.se/
Postat av: Junitjej

Sugar cookies gillar jag!

Kan du förklara hur de använder dom? I photoshop?

2010-07-23 @ 09:57:44
URL: http://junitjejen.se

INNAN DU KOMMENTERAR:

[] Positiv och konstruktiv feedback uppskattas.
[] Kränkande kommentarer raderas och ip-adresser spärras.
[] Olaga hot eller förtal kommer att anmälas. Du är inte anonym på nätet!
[] Alla bilder och texter är upphovsrättsskyddade. All stöld kommer att anmälas.
[] Ställer du en fråga utan att ha en blogg så svarar jag i mitt kommentarsfält.

Behandla andra så som du själv vill bli behandlad!

NAMN:
KOM IHÅG MIG?

E-POST: [publiceras ej]

BLOGGADRESS:

KOMMENTAR:

Trackback
Startsida En skåning, numera bosatt i Värmland, som bloggar om familjelivet och dess mot- och medgångar. Min vardag med arbete, en stor familj med två egna barn och två bonusbarn. Mitt hem, scrapbooking, en massa ständigt pågående pyssel och projekt. Sen en tid tillbaks gör jag, på beställning, personliga barntavlor, och även tavlor passande till andra platser i hemmet. Förslag på tavlorna hittar ni här på bloggen. HUSnrNIO innehåller allt detta i en enda röra kryddat med en massa foton då jag gärna dokumenterar vår vardag genom kameralinsen.

Design & Copyright HUSnrNIO 2010 Totalt antal unika besökare Online nu:
Bloggar av mammor och gravida
RSS 2.0