Status


Bild:Helen©HUSnrNIO

Jag,precis som dotter W, är kreativ och älskar att pyssla och skapa på en miljon olika tillvägagångssätt.
Men just nu är det trötta människor som rör sig mest liknande zoombies i detta hus.
Alla är i ungefär samma fas, dvs den när ögonlocken är tunga och man inte hittar ett läge där man kommer riktigt till ro utan allt bara småskaver runt omkring en.

Stora delar av huset befinner sig, precis som vi, i ett smärre kaosstadie.

Alltså pågår ett kreativt kaos mellan tre människor som har djupa band mellan sig innaför dessa väggar just nu!



Kommentera
Postat av: Sara - Ensamstående mamma

Tack så mycket :)

2010-07-17 @ 15:36:37
URL: http://dolphin.blogg.se/
Postat av: Mollymus - bloggar från Uppsala

Hej! Jag har en "dagens blogg" tävling på min blogg och det skulle vara jätte kul om just du ville vara med och ta del av mina 300 läsare.

Klicka bara på länken nedan för att direkt komma till inläggen!

LYCKA TILL!

http://mollymus.blogg.se/2010/july/dagens-blogg.html#comment

2010-07-17 @ 17:09:53
URL: http://mollymus.blogg.se/
Postat av: TreSmåKottar

Haha, jepp N fick följa med dom! W kom hit och frågade om hon fick följa med och N sa att "det var inga problem" men jag som inte ens orkar med mitt eget barn orkade inte traska iväg med två...men det orkade N tydligen :) Och L sover så just nu är mammalivet helt okej! ;)

2010-07-17 @ 18:04:06
URL: http://tresmakottar.blogg.se/
Postat av: Therese - Sockenvägens Söta

Hi hi kreativt kaos råder det nog lite varstans, hos er så fylls dessutom kaoset med värme, kärlek å illfundighet... Ler gott åt luddinlägget ovan. Ha en fortsatt fin helg <3 Kram

2010-07-17 @ 19:43:38
URL: http://lurans.blogg.se/

INNAN DU KOMMENTERAR:

[] Positiv och konstruktiv feedback uppskattas.
[] Kränkande kommentarer raderas och ip-adresser spärras.
[] Olaga hot eller förtal kommer att anmälas. Du är inte anonym på nätet!
[] Alla bilder och texter är upphovsrättsskyddade. All stöld kommer att anmälas.
[] Ställer du en fråga utan att ha en blogg så svarar jag i mitt kommentarsfält.

Behandla andra så som du själv vill bli behandlad!

NAMN:
KOM IHÅG MIG?

E-POST: [publiceras ej]

BLOGGADRESS:

KOMMENTAR:

Trackback
Startsida En skåning, numera bosatt i Värmland, som bloggar om familjelivet och dess mot- och medgångar. Min vardag med arbete, en stor familj med två egna barn och två bonusbarn. Mitt hem, scrapbooking, en massa ständigt pågående pyssel och projekt. Sen en tid tillbaks gör jag, på beställning, personliga barntavlor, och även tavlor passande till andra platser i hemmet. Förslag på tavlorna hittar ni här på bloggen. HUSnrNIO innehåller allt detta i en enda röra kryddat med en massa foton då jag gärna dokumenterar vår vardag genom kameralinsen.

Design & Copyright HUSnrNIO 2010 Totalt antal unika besökare Online nu:
Bloggar av mammor och gravida
RSS 2.0