En blivande 35-årings önskelista

Om några dagar fyller jag hela trettiofem år.
Även om det inte brukar vara av betydelse (sade hon bittert med trettiofem års erfarenhet i bakfickan...) så kan jag ändå tycka att det är lite kul att ta en liten stund till att tänka efter om det faktiskt finns någonting som lockar lite extra och som vore önskvärt att påa inför en sådan där dag.

Detta var vad jag kom fram till under en stunds funderande:

Eget kollage©HUSnrNIO

Jag är i stort behov av en BRA skrivare för hemmabruk om jag ska fortsätta min lilla hobby och producera tavlor.
Jag har massor av ideér som jag skulle vilja testa och utveckla och en ba basic skrivare vore guld värt.
Elgiganten hittade jag de tre ovanstående i tre olika prisklasser. Jag skulle vilja testa dem och förhoppningsvis få med mig den bästa utav dem hem...

Presentkort Ikea är en toppenbra present då jag så gärna skulle vilja förverkliga mina planer på att "bygga" ett sideboard under denna sommar.
Vad gäller summan så är ju den valfri för givaren... ;)

Ett namnsmycke som Darling Numbers från Familjesmycken skulle jag gärna bära runt halsen. Finns att beställa med en upp till sex siffror och kostar från 1.070 kronor.
Hos Familjesmycken kan man även köpa halssmycket My Love som är ett klassiskt hjärta i massivt silver med valfria namn ingraverade.
My Love kostar 870 kronor med två namn i hjärtat.

Det finns två storlekar på Babelfatet från Koziol (borde finnas att köpa på Cervera i city...?) Jag har redan det stora och skulle gärna vilja ha även det mindre våningsfatet. Hemskt gärna i färgen vit! 
Vill ha det på framme fyllt med citroner, rödlökar och andra färgglada ätbarheter.

Kontanter
är kanske tråkigt att ge men de tas emot med stor glädje, iallafall utav mig.
Tänker jag efter så har jag en hel del mer som jag gärna skulle vilja handla vilket en sådan present skulle kunna vara ett bidrag till.

Klockan från Biltema med möjlighet till att själv skapa storleken på den är mycket efterlängtad utav mig.
Otroligt prisvärd dessutom om man jämför med dem som säljs på nätets inredningsbutiker.
Dock skulle jag allra helst vilja ha den i svart men det vet jag inte om det finns så en silvergrå går bra det också.

Sist men inte minst vore det både en lättnad att slippa dra fram vår stora klumpiga dammsugare för att få bort alla smulor som ständigt drösar ner från bord och diskbänk i köket. 
En Electrolux Ergorapido dammsugare skulle inte bara underlätta för mig då den där lite mindre dammsugningen behövs, den skulle även få mig att må gott då jag på ett enkelt sätt med en ganska snygg dammsugare skulle slippa gå omkring bland brödsmulor och sand från Värmlands alla insjöar dagarna i ända.
En variant av Ergorapidon finns bl.a att köpa hos Elgiganten för 1.379 kronor.

Men än är det några dagar kvar tills jag blir ett år äldre...



Kommentera
Postat av: Annelie

Åh jag vill också fylla år!



Allt som kommer från familjesmycken skulle jag i princip kunna ge min vänstra arm för!

2010-07-15 @ 00:08:37
URL: http://dansbanegatan.blogg.se/
Postat av: Therese - Sockenvägens Söta

Om drygt en vecka fyller även jag år så jag borde kapa delar av din önskelista ler

Jätte fin bröllopsask du gjort. Njut av sol och bad - vi drar till stugan! Kram

2010-07-15 @ 08:18:14
URL: http://lurans.blogg.se/
Postat av: ♥ Nina ♥

Det skulle kunna vara min önskelista ;) Men jag får vänta till i Oktober jag =P

2010-07-15 @ 10:12:48
URL: http://snostjarna.blogg.se/
Postat av: TreSmåKottar

35år?!?! Jag trodde det var 25!!!! :-D

2010-07-15 @ 11:16:14
URL: http://tresmakottar.blogg.se/
Postat av: Junitjej

Vilken härlig önskelista!!

2010-07-15 @ 21:13:58
URL: http://junitjejen.se
Postat av: Linda

Mycket fint du har på önskelistan, dock inte avundsjuk på dammsugaren, vi hade en sådan men sålde den fort då vi tyvärr tyckte den bara sköt smutsen framöver sig istället för att suga upp den, men det var ett tag sedan, förhoppningsvis har dom förbättrat den sedan dess.

Kramkram

2010-07-16 @ 22:35:06
URL: http://uppochnervandahuset.se

INNAN DU KOMMENTERAR:

[] Positiv och konstruktiv feedback uppskattas.
[] Kränkande kommentarer raderas och ip-adresser spärras.
[] Olaga hot eller förtal kommer att anmälas. Du är inte anonym på nätet!
[] Alla bilder och texter är upphovsrättsskyddade. All stöld kommer att anmälas.
[] Ställer du en fråga utan att ha en blogg så svarar jag i mitt kommentarsfält.

Behandla andra så som du själv vill bli behandlad!

NAMN:
KOM IHÅG MIG?

E-POST: [publiceras ej]

BLOGGADRESS:

KOMMENTAR:

Trackback
Startsida En skåning, numera bosatt i Värmland, som bloggar om familjelivet och dess mot- och medgångar. Min vardag med arbete, en stor familj med två egna barn och två bonusbarn. Mitt hem, scrapbooking, en massa ständigt pågående pyssel och projekt. Sen en tid tillbaks gör jag, på beställning, personliga barntavlor, och även tavlor passande till andra platser i hemmet. Förslag på tavlorna hittar ni här på bloggen. HUSnrNIO innehåller allt detta i en enda röra kryddat med en massa foton då jag gärna dokumenterar vår vardag genom kameralinsen.

Design & Copyright HUSnrNIO 2010 Totalt antal unika besökare Online nu:
Bloggar av mammor och gravida
RSS 2.0