En natt med håret i behåll

Wiihii!
Inatt har lille M sovit hela natten i sin säng utan att ge ifrån sig ett endaste litet skrik eller klagomål.
Jag började tappa hoppet om att detta skulle inträffa någonsin igen efter dessa sex med allt annat än behagliga nätter.

Idag borde jag fira.
För vem blir inte glad av att få en natt utan en kletig liten barnhand virad runt halsen så att andningen i stort sett upphör samtidigt som den andra handen konstant fastnar i håret och där sakta rycker hårstrå för hårstrå ifrån huvudet på mig.
Som sagt, jag borde fira...

Synd bara att W bestämde sig för hon inatt INTE kunde sova i sin egen säng.
Att hon i sömnen oroade sig för om hon hade fått ögoninflammation även hon. Att hon skrek för att hon var hungrig (!), att hon snarkade sig igenom den sista halvan av natten och att hon var sur när M väckte henne imorse för att hon inte fått sova ordentligt.

Nä vem sjutton har sovit ordentligt:O

Kanske bara ska fira 50% idag...


Kommentera
Postat av: Annika

jag har också en som drar i håret varenda natt! Han blir tokig om han inte får hålla i mitt hår och jag blir också tokig ömhårad som jag är =)

Tänkte att Hampus skulle sova i egen säng i sommar, orkar inte börja med sömnlösa nätter när man jobbar så det får bli till semestern tror jag.



Ha det så bra och hoppas det håller i sig!

2010-06-17 @ 09:06:56
URL: http://avantgirl.blogg.se/
Postat av: Charlotte

Härligt! Hoppas du vill fira tillsammans m. mej i skogen senare ikväll! :)

2010-06-17 @ 13:01:48
URL: http://knasungar.blogg.se/
Postat av: Therese - Sockenvägens Söta

Så sant... sömn är likt diamanter, tryffel eller rysk kaviar, någort sällsynt och dyrbart som man andäktigt konsumerar då man får tillfälle, vilket inte är ofta, iaf inte de senaste 2 ½ åren... Kram!

2010-06-17 @ 20:36:34
URL: http://lurans.blogg.se/
Postat av: Prinsessan på Ärten

Ja passa på att fira för allt vad du är värd, halvt eller helt!!!



Hoppas du får en god sömn i natt och att håren får vara kvar. =)

2010-06-17 @ 22:32:58
URL: http://prinsessanpaartens.blogg.se/
Postat av: Linda

Är det inte typiskt, när en sover gott så vaknar en annan, hoppas du får en bättre natts sömn i natt, Kram

2010-06-17 @ 22:55:11
URL: http://uppochnervandahuset.se
Postat av: Linda

Jag är förresten intresserad av att beställa en & tavla utav dig men funderar på om alla våra namn får plats? vad tror du?

2010-06-17 @ 22:56:35
URL: http://uppochnervandahuset.se

INNAN DU KOMMENTERAR:

[] Positiv och konstruktiv feedback uppskattas.
[] Kränkande kommentarer raderas och ip-adresser spärras.
[] Olaga hot eller förtal kommer att anmälas. Du är inte anonym på nätet!
[] Alla bilder och texter är upphovsrättsskyddade. All stöld kommer att anmälas.
[] Ställer du en fråga utan att ha en blogg så svarar jag i mitt kommentarsfält.

Behandla andra så som du själv vill bli behandlad!

NAMN:
KOM IHÅG MIG?

E-POST: [publiceras ej]

BLOGGADRESS:

KOMMENTAR:

Trackback
Startsida En skåning, numera bosatt i Värmland, som bloggar om familjelivet och dess mot- och medgångar. Min vardag med arbete, en stor familj med två egna barn och två bonusbarn. Mitt hem, scrapbooking, en massa ständigt pågående pyssel och projekt. Sen en tid tillbaks gör jag, på beställning, personliga barntavlor, och även tavlor passande till andra platser i hemmet. Förslag på tavlorna hittar ni här på bloggen. HUSnrNIO innehåller allt detta i en enda röra kryddat med en massa foton då jag gärna dokumenterar vår vardag genom kameralinsen.

Design & Copyright HUSnrNIO 2010 Totalt antal unika besökare Online nu:
Bloggar av mammor och gravida
RSS 2.0