Rabarberpajsbak del 2

Två ugnsplåtar (självklart passade inte grannens plåt i min ugn), två gratängformar och tre pajformer, av det rymligare slaget, sitter jag nu vid datorn med en molande värk i ryggen och en lugg som befinner sig mitt på huvudet då jag inte orkat platta den efter duschen tidigare idag.

Total seghet råder men det är bara att köra på.
Ska ta itu med att klippa hål i facitlapparna till sommarfestens tipspromenad och sen plasta in samtliga 24 frågor.
12 för de vuxna och 12 för barnen.

W vill ha mellanmål.
Hon är sugen på rabarberpaj.
Det är INTE jag!

Ha en trevlig eftermiddag.


Kommentera
Postat av: C

Jag är okcså grymt sugen på rabarberpaj faktiskt :) Synd, det där med plåten...men nästa gång frå du som sagt även gärna låna min ugn :)

2010-06-08 @ 19:24:17
URL: http://knasungar.blogg.se/
Postat av: Ensamma mamman

Jag böev väldigt sugen på paj efter att ha läst de där... Men jag förstår att du inte är det. Kram

2010-06-08 @ 20:12:56
URL: http://mittlilla-kaos.blogspot.com
Postat av: Malin B

Konstigt att inte DU är sugen då! ;)

2010-06-10 @ 07:40:40
URL: http://malinbayard.blogg.se/

INNAN DU KOMMENTERAR:

[] Positiv och konstruktiv feedback uppskattas.
[] Kränkande kommentarer raderas och ip-adresser spärras.
[] Olaga hot eller förtal kommer att anmälas. Du är inte anonym på nätet!
[] Alla bilder och texter är upphovsrättsskyddade. All stöld kommer att anmälas.
[] Ställer du en fråga utan att ha en blogg så svarar jag i mitt kommentarsfält.

Behandla andra så som du själv vill bli behandlad!

NAMN:
KOM IHÅG MIG?

E-POST: [publiceras ej]

BLOGGADRESS:

KOMMENTAR:

Trackback
Startsida En skåning, numera bosatt i Värmland, som bloggar om familjelivet och dess mot- och medgångar. Min vardag med arbete, en stor familj med två egna barn och två bonusbarn. Mitt hem, scrapbooking, en massa ständigt pågående pyssel och projekt. Sen en tid tillbaks gör jag, på beställning, personliga barntavlor, och även tavlor passande till andra platser i hemmet. Förslag på tavlorna hittar ni här på bloggen. HUSnrNIO innehåller allt detta i en enda röra kryddat med en massa foton då jag gärna dokumenterar vår vardag genom kameralinsen.

Design & Copyright HUSnrNIO 2010 Totalt antal unika besökare Online nu:
Bloggar av mammor och gravida
RSS 2.0