Sommarrea Barnskor

Nu börjar sommarens stora rea hos Vincent Shoe Store i vår stad.
Alla skor (utom den stängda lära-gå-skon) reas ut med hela 50%.

Man kan även fynda accessoarer som plånböcker och pennfodral, väskor och kepsar till halva priset.

Bild från Vincent Shoe Store och eget kollage©HUSnrNIO

Själv tänkte jag kolla om det finns ett par rosa Flip-Flops kvar till W och kanske även köpa på mig ett par blå Ebbe tygskor till lille M i en storlek som passar till nästa vår/sommar då han för tillfället har tillräckligt med sommarskor. 
Kanske är det en smula dumt att göra så då jag inte med säkerhet kan veta hans fötters storlek frampå men samtidigt känner jag att man får man ju passa på nu när det är sommarrea.
Ett par klassiska blå tygskor är ju något som med lätthet alltid kan användas.



Kommentera
Postat av: Sawee

VA gullig blogg du haar :D

2010-06-24 @ 12:02:01
URL: http://sawee.blogg.se/

INNAN DU KOMMENTERAR:

[] Positiv och konstruktiv feedback uppskattas.
[] Kränkande kommentarer raderas och ip-adresser spärras.
[] Olaga hot eller förtal kommer att anmälas. Du är inte anonym på nätet!
[] Alla bilder och texter är upphovsrättsskyddade. All stöld kommer att anmälas.
[] Ställer du en fråga utan att ha en blogg så svarar jag i mitt kommentarsfält.

Behandla andra så som du själv vill bli behandlad!

NAMN:
KOM IHÅG MIG?

E-POST: [publiceras ej]

BLOGGADRESS:

KOMMENTAR:

Trackback
Startsida En skåning, numera bosatt i Värmland, som bloggar om familjelivet och dess mot- och medgångar. Min vardag med arbete, en stor familj med två egna barn och två bonusbarn. Mitt hem, scrapbooking, en massa ständigt pågående pyssel och projekt. Sen en tid tillbaks gör jag, på beställning, personliga barntavlor, och även tavlor passande till andra platser i hemmet. Förslag på tavlorna hittar ni här på bloggen. HUSnrNIO innehåller allt detta i en enda röra kryddat med en massa foton då jag gärna dokumenterar vår vardag genom kameralinsen.

Design & Copyright HUSnrNIO 2010 Totalt antal unika besökare Online nu:
Bloggar av mammor och gravida
RSS 2.0