The man in the mirror

Jag hade (som vanligt) en massa som jag skulle få gjort när det magiska klockslaget (det när båda barnen äntligen sover sött i sina sängar) infann sig igår kväll.

Klockan var nio när W somnade och då kändes kvällen ung och jag trodde att jag skulle hinna med både tvättvikning, att göra några tavlor, maila och göra lite på programmet till H:s bröllop.
Istället går jag förbi tv:n där L just zappar över från fotbollen till trean.

This is it sänds.
Konsertfilmen om Michael Jackson som är tillägnad hans tre barn.
Jag har bara sett ytterst små delar av den tidigare och nu blev jag fast framför tv:n.
En sorglig känsla grep ganska snabbt tag i mig samtidigt som jag förundrades över vilken otrolig produktion denna sista konsert var.
Vilken show som alla fans hade fått ta del av!

Men så blev det ju inte...
Att se MJ dansa och sjunga var medryckande men två och en halv timme senare när filmen var slut var det med en sorglig bismak i munnen som jag reste mig ur soffan.

The king of pop är död men hans musik kommer för alltid att leva vidare.


Kommentera
Postat av: Angelica

Jag har inte sett den men skulle gärna vilja. Kanske får bli något för en regning sommarkväll under semestern.

2010-06-21 @ 22:14:10
URL: http://varthusbygge.blogg.se/

INNAN DU KOMMENTERAR:

[] Positiv och konstruktiv feedback uppskattas.
[] Kränkande kommentarer raderas och ip-adresser spärras.
[] Olaga hot eller förtal kommer att anmälas. Du är inte anonym på nätet!
[] Alla bilder och texter är upphovsrättsskyddade. All stöld kommer att anmälas.
[] Ställer du en fråga utan att ha en blogg så svarar jag i mitt kommentarsfält.

Behandla andra så som du själv vill bli behandlad!

NAMN:
KOM IHÅG MIG?

E-POST: [publiceras ej]

BLOGGADRESS:

KOMMENTAR:

Trackback
Startsida En skåning, numera bosatt i Värmland, som bloggar om familjelivet och dess mot- och medgångar. Min vardag med arbete, en stor familj med två egna barn och två bonusbarn. Mitt hem, scrapbooking, en massa ständigt pågående pyssel och projekt. Sen en tid tillbaks gör jag, på beställning, personliga barntavlor, och även tavlor passande till andra platser i hemmet. Förslag på tavlorna hittar ni här på bloggen. HUSnrNIO innehåller allt detta i en enda röra kryddat med en massa foton då jag gärna dokumenterar vår vardag genom kameralinsen.

Design & Copyright HUSnrNIO 2010 Totalt antal unika besökare Online nu:
Bloggar av mammor och gravida
RSS 2.0