Dagens outfit - Rött

Bloggar med dagens outfit är inget som intresserar mig speciellt mycket. Däremot kikar jag gärna på fina barnkläder.
I fredags fick ett mail där en mamma till en tvåårig pojke undrade vart jag shoppat M:s flera röda kläder.

Så himla många röda plagg har han väl inte var min första tanke men när jag tänkte efter lite mer så insåg jag att det faktiskt är så att det existerar en liten hög av rött i hans garderob. 
 
Efter att ha levt i en rosa bubbla tillsammans med W sen december 2003 känns rött superfräscht och jag är tokkär i färgen. Sen tycker jag ju såklart att min lockiga lille kille passar så bra i rött... ♥
I



Bilder:Privata©HUSnrNIO

Jeansshorts - H&M
Linne - H&M
Tröja i wct-material - H&M
Skor - Gian red Vincent Shoe Store

Ni får tänka bort den vidrigt fula trappen som syns i bakgrunden på bilderna (själv förtränger jag den allt vad jag kan varenda gång jag ska byta våningsplan).
Jag hade planer på att ta tag i make overn av den i sommar men efter att ha lyssnat på L:s tankar om hur M behandlar trappen med saker som far hit och dit och upp och ner mellan våningarna så flyttade jag motvilligt fram datumen av trappmakeovern till sommaren 2011.
Men då baske mig får det räcka med denna skavda furu och nålfiltsmatta från 1974.
Usch, fy och blä! (kanske ska tillägga att jag dammsuger den ofta och noggrant så ingen anmäler mig för hälsorisk efter att ha sett trappbilderna på M...).




Kommentera
Postat av: Prinsessan på Ärten

Man ser inte trappen för en ursöt "unge"!!!



Och visst klär män =) i rött.



Dessutom hade min mammas hundvalp varit överlycklig för en icke-glatt trappa att rusa fram i.



Tack för besöket hos mig, hit vill jag fler gånger.



Skön torsdag!

2010-05-25 @ 19:23:30
URL: http://prinsessanpaartens.blogg.se/
Postat av: Malin - Mamma till Alice & Lowe

Guud vilken sötnos!! :D

2010-05-25 @ 20:14:34
URL: http://alicesmamma.blogg.se/
Postat av: Speja

Har alltid klätt mina två pojkar i mycket rött - och de gillar fortfarande färgen. Kul med lite färgklickar i allt marint, blått och grått tycker jag! Och hu du, vi har två hallar med heltäckningsmattor från 70-talet som vi inte lyckats hiva ut än. Snacka om hälsorisk. Suck.

2010-05-26 @ 09:10:00
URL: http://spejasprov.blogg.se/
Postat av: JENNIESTYLE

va söt :-)

2010-05-26 @ 09:39:38
URL: http://jenniestyle.blogg.se/
Postat av: Linda

Tycker han är jättefin i rött, har aldrig feflekterat över att du köper röda kläder till honom, kanske just för att han passar så bra i dem:) Sen känns det som många tycker att rött är en tjejfärg, det tycker absolut inte jag, lite mycket om flickor kan ha blått kan pojkar ha rött. Vi köper ofta lika kläder till tvillingarna men i olika färger, då blir det att E får blått och A får rött.

Ha det gott, Kram

2010-05-26 @ 12:33:38
URL: http://uppochnervandahuset.se
Postat av: Junitjej

En sådan söting!

2010-05-28 @ 22:01:54
URL: http://junitjejen.se

INNAN DU KOMMENTERAR:

[] Positiv och konstruktiv feedback uppskattas.
[] Kränkande kommentarer raderas och ip-adresser spärras.
[] Olaga hot eller förtal kommer att anmälas. Du är inte anonym på nätet!
[] Alla bilder och texter är upphovsrättsskyddade. All stöld kommer att anmälas.
[] Ställer du en fråga utan att ha en blogg så svarar jag i mitt kommentarsfält.

Behandla andra så som du själv vill bli behandlad!

NAMN:
KOM IHÅG MIG?

E-POST: [publiceras ej]

BLOGGADRESS:

KOMMENTAR:

Trackback
Startsida En skåning, numera bosatt i Värmland, som bloggar om familjelivet och dess mot- och medgångar. Min vardag med arbete, en stor familj med två egna barn och två bonusbarn. Mitt hem, scrapbooking, en massa ständigt pågående pyssel och projekt. Sen en tid tillbaks gör jag, på beställning, personliga barntavlor, och även tavlor passande till andra platser i hemmet. Förslag på tavlorna hittar ni här på bloggen. HUSnrNIO innehåller allt detta i en enda röra kryddat med en massa foton då jag gärna dokumenterar vår vardag genom kameralinsen.

Design & Copyright HUSnrNIO 2010 Totalt antal unika besökare Online nu:
Bloggar av mammor och gravida
RSS 2.0