Medlemskväll för alla skoshoppare

Idag tycker jag att om man är bosatt i närheten av Karlstad ska passa på att gå på Vincent Shoe Stores allra första medlemskväll. 
Anna kommer att hålla butiken öppen ända till klockan 22 ikväll så att alla skoshoppingsugna föräldrar hinner att dyka upp efter en lång dags arbete.

I butiken kommer det att finnas massor av bra och oemotståndliga erbjudanden som t.ex halva priset på samtliga gymnastikskor och 150 kronor i rabatt på alla sandaler för att nämna några.
Alla som handlar får dessutom en rabattcheck på 20% som kan utnyttjas vid ett senare köptillfälle.

Ett tips är att ta med era barns fotmått så kan ni lätt hitta rätt storlek med hjälp av Anna och hennes personal.

Även Scorett i Duvanhuset har medlemskväll så man kan ju faktiskt shoppa skor både till sina barn och sig själv ända till klockan 22 denna torsdagkväll :-) 

Själv ska jag kika lite närmre på min senaste favorit, Bob brown, till M.
Den skulle vara alldeles perfekt att sticka ner små brunbrända fötter i efter en sommardag på stranden...
Bob är en klassisk sandal i skinn med stängd tå vilket jag gillar då M är en fartfylld pojke som inte alltid har kontroll på sina ben och ofta ramlar när han springer omkring. Med en sådan sandal slipper möta sommaren med skrapade tår!

Vi kanske ses i Duvanhuset under kvällen...


Eget kollage©HUSnrNIO


Ni har väl inte missat tävlingen som pågår på bloggen...?
Klicka på bilden för mer information.


Kommentera
Postat av: Lottis

Gärna fika men jag har ingen bil...hemma eller på stan.. Abben har ingen dagis tid? e ller blev det jobb?



kram kram!

2010-05-27 @ 14:02:11
URL: http://lottis.brohede.se
Postat av: sara

jag har länkat till din tävling! Länken har jag lagt under ditt tävlingsinlägg. Kram

2010-05-28 @ 00:02:46
URL: http://micasasara.blogg.se/

INNAN DU KOMMENTERAR:

[] Positiv och konstruktiv feedback uppskattas.
[] Kränkande kommentarer raderas och ip-adresser spärras.
[] Olaga hot eller förtal kommer att anmälas. Du är inte anonym på nätet!
[] Alla bilder och texter är upphovsrättsskyddade. All stöld kommer att anmälas.
[] Ställer du en fråga utan att ha en blogg så svarar jag i mitt kommentarsfält.

Behandla andra så som du själv vill bli behandlad!

NAMN:
KOM IHÅG MIG?

E-POST: [publiceras ej]

BLOGGADRESS:

KOMMENTAR:

Trackback
Startsida En skåning, numera bosatt i Värmland, som bloggar om familjelivet och dess mot- och medgångar. Min vardag med arbete, en stor familj med två egna barn och två bonusbarn. Mitt hem, scrapbooking, en massa ständigt pågående pyssel och projekt. Sen en tid tillbaks gör jag, på beställning, personliga barntavlor, och även tavlor passande till andra platser i hemmet. Förslag på tavlorna hittar ni här på bloggen. HUSnrNIO innehåller allt detta i en enda röra kryddat med en massa foton då jag gärna dokumenterar vår vardag genom kameralinsen.

Design & Copyright HUSnrNIO 2010 Totalt antal unika besökare Online nu:
Bloggar av mammor och gravida
RSS 2.0