Dubbelhakor & Slängkappa en fredagkväll

En granne knackade på dörren för att hämta två beställda tavlor för en stund sen.

Inget konstigt i det om man tänker bort att jag tog emot henne med klorinblekta pösiga mysbyxor, en oversize MC t-shirt i de knalliga färgerna orange och svart med en liten blekmedelsfläck mitt fram.
En handduk hängandes över ryggen som en slängkappa liknande draculas.

Denna outfit toppade jag med att ha en genomskinlig mössa neddragen över huvudet, så hårt knuten under hakan att dubbelhakorna var fem till antalet för tillfället.
Dessutom hade jag ett fågelbo uppe på huvudet bestående av vitt pulver.

Det är verkligen inte meningen att det ska ringa på dörren när man genomgår en sådan förvandling och gör ett försök till att bli lite fint nyslingad så här på fredagkvällen!

Med risk för att fler ska knacka på dörren går jag nu en trappa upp och lägger mig.

God natt.


Kommentera
Postat av: Susanne

Hihihi, jag ser hela händelsen framför mig.

Ha en underbar helg

2010-11-26 @ 23:05:33
URL: http://mittlivsomsusanne.blogspot.com/
Postat av: Lisa

Ojojoj, att du ens öppnade dörren.. ;)



Trevlig helg!

2010-11-26 @ 23:36:31
URL: http://www.lisabogren.se
Postat av: Tina

Hihi! Jag tror alldeles säkert att du var jättefin! Hoppas du får en mysig lördag! KRAM <3

2010-11-27 @ 07:19:20
URL: http://familjenrosmer.blogspot.com
Postat av: tarja

Hihihi... vilken rolig händelse ;)

2010-11-27 @ 10:45:59
URL: http://lillamammabitchen.blogg.se/
Postat av: Linda

Haha är det inte typiskt:)

Men grannens kväll livades nog upp iaf



Du sa att det inte gick att klicka sig till min blogg genom länken jag lämnar här, låter konstigt, vet inte vad det beror på faktiskt, adressen är rätt.

Kramkram

2010-11-27 @ 21:08:08
URL: http://www.uppochnervandahuset.se
Postat av: Jenny

Din frisyr tog fokus från resten av outfiten så det lade jag inte ens märke till...Ville bara meddela att de blev jättenöjda med tavlan!

2010-11-28 @ 16:22:04

INNAN DU KOMMENTERAR:

[] Positiv och konstruktiv feedback uppskattas.
[] Kränkande kommentarer raderas och ip-adresser spärras.
[] Olaga hot eller förtal kommer att anmälas. Du är inte anonym på nätet!
[] Alla bilder och texter är upphovsrättsskyddade. All stöld kommer att anmälas.
[] Ställer du en fråga utan att ha en blogg så svarar jag i mitt kommentarsfält.

Behandla andra så som du själv vill bli behandlad!

NAMN:
KOM IHÅG MIG?

E-POST: [publiceras ej]

BLOGGADRESS:

KOMMENTAR:

Trackback
Startsida En skåning, numera bosatt i Värmland, som bloggar om familjelivet och dess mot- och medgångar. Min vardag med arbete, en stor familj med två egna barn och två bonusbarn. Mitt hem, scrapbooking, en massa ständigt pågående pyssel och projekt. Sen en tid tillbaks gör jag, på beställning, personliga barntavlor, och även tavlor passande till andra platser i hemmet. Förslag på tavlorna hittar ni här på bloggen. HUSnrNIO innehåller allt detta i en enda röra kryddat med en massa foton då jag gärna dokumenterar vår vardag genom kameralinsen.

Design & Copyright HUSnrNIO 2010 Totalt antal unika besökare Online nu:
Bloggar av mammor och gravida
RSS 2.0