Lite nytt

Jag gjorde om bloggens design en smula.
Var inte riktigt bekväm med den tidigare då jag tyckte att den blev lite för gullig med alla de små vinröda hjärtanen överallt.
Var inte riktigt jag.

Detta lite mer kantiga och tydliga utseende är mer jag.
Om jag trivs med det återstår däremot att se...

M har tillbringat hela eftermiddagen och halva kvällen (med hans mått mätt) hos farmor och farfar och jag har inte behövt döva något dåligt mammasamvete fyllt med otillräckliga känslor och prioritetskval på många timmar i sträck vilket har varit otroligt lyxigt och skönt.

Nu har M lagt sig och W ska snart i säng sen stundar lördagkvällen.
En lugn kväll som fortsätter i samma anda som dagen började nämligen med en laid back inställning.
Blir slapphet i soffan framför filmen "Knight and Day" med bl.a superfräscha Cameron Diaz. 
Imorgon är det dubbla arbetspass som gäller och dessutom av de lite nervösa slaget så en lugn kväll är precis vad jag behöver.

Men innan det är filmtajm väntar en liten lässtund med W...

God kväll på er!



Kommentera
Postat av: Linda Olsson

Fint det blev här! :)



Sv; Då får jag nog inte tag på kuben med andra ord...jäklar då... ;)

Ja, när man väl har börjat, så är det svårt att sluta här hemma! Jag vill fixa ALLT och helst på en gång! :)

Hoppas det blir lika bra som i huvudet bara ;)



Kram

2010-11-13 @ 21:42:15
URL: http://mrslindaolsson.blogg.se/
Postat av: Tina

Godmorgon i stugan! Så fint du har fått det här i bloggen! Hoppas du hade en lugn kväll igår så att du har kraft till din jobbdag idag. KRAM <3

2010-11-14 @ 06:01:48
URL: http://familjenrosmer.bloggspot.com
Postat av: Hanna

Jag gillar också när det är rent och avskalat, även om jag gillade det andra utseendet, så är det här mer i min smak! Hoppas ni har en bra helg!

2010-11-14 @ 07:12:41
URL: http://mamzterblog.soclog.se
Postat av: Helen

Den här designen blev riktigt fin.

Ha en skön söndag.

Kram

2010-11-14 @ 07:50:19
URL: http://www.stenstromsbloggeria.se
Postat av: Angelica

Tack så mycket, och jag kan bara säga detsamma..

Jättefint har du fått det :D

Skönt att ha fixat det lite, så att du trivs lite bättre :)



Kram o ha en bra söndag.

2010-11-14 @ 11:11:41
URL: http://angiiesblogg.blogg.se/

INNAN DU KOMMENTERAR:

[] Positiv och konstruktiv feedback uppskattas.
[] Kränkande kommentarer raderas och ip-adresser spärras.
[] Olaga hot eller förtal kommer att anmälas. Du är inte anonym på nätet!
[] Alla bilder och texter är upphovsrättsskyddade. All stöld kommer att anmälas.
[] Ställer du en fråga utan att ha en blogg så svarar jag i mitt kommentarsfält.

Behandla andra så som du själv vill bli behandlad!

NAMN:
KOM IHÅG MIG?

E-POST: [publiceras ej]

BLOGGADRESS:

KOMMENTAR:

Trackback
Startsida En skåning, numera bosatt i Värmland, som bloggar om familjelivet och dess mot- och medgångar. Min vardag med arbete, en stor familj med två egna barn och två bonusbarn. Mitt hem, scrapbooking, en massa ständigt pågående pyssel och projekt. Sen en tid tillbaks gör jag, på beställning, personliga barntavlor, och även tavlor passande till andra platser i hemmet. Förslag på tavlorna hittar ni här på bloggen. HUSnrNIO innehåller allt detta i en enda röra kryddat med en massa foton då jag gärna dokumenterar vår vardag genom kameralinsen.

Design & Copyright HUSnrNIO 2010 Totalt antal unika besökare Online nu:
Bloggar av mammor och gravida
RSS 2.0