Bloggen och dess utseende

Det händer (otroligt nog) att jag får mail ifrån läsare som inte vill kommentera på bloggen av olika anledningar och som då hellre skriver vad de vill ha sagt i ett mail.

Positiva mail som skänker mig en väldans glädje i det smått kaotiska och halvstressiga så kallade liv jag lever.

Även en smula förundran infinner sig med dessa mail. Förundran över att människor som jag inte känner tar sig tid och har ork att sätta sig ner och skriva ett mail till just mig.
Jag, som själv knappt hinner med det som ska och borde göras (om jag inte gör det på nätterna), så finns det de som skänker en kort liten stund ägnad till mig.
Tack!

Häromdagen fick jag tillsänt mig några positiva ord om mitt bloggande.
Med detta mail kom även påpekande om att man inte kunde ta del av varje månads samtliga inlägg sen jag gjorde om designen.

För en tid sen när jag bestämde mig för att ändra bloggens utseende ändrade jag bl.a hur många "senaste inlägg" som visas i menyn.
Där någonstans lyckades jag även ändra på hur många inlägg som visas på själva sidan när man scrollar ner vilket inte alls var meningen.

Nu har jag ordnat till detta så man åter igen kan ta del av samtliga inlägg under varje månad i arkivet.

Igår påpekade grannen att årtalet på arkivet från 2007 inte är i samma färg som de övriga åren vilket jag inte heller hade noterat.

När jag ändå babblar om bloggens utseende...
Är det något som ni tänkt på som kikar in här?
Något som ser konstigt ut eller en länk som inte fungerar?

Ni får gärna berätta sådant för mig, komma med tips, eller om det är något annat som ni tänkt på.

Nu ska jag strax iväg till jobbet och på vägen dit blir det ett snabbt stopp vid dagis för att dumpa liten M.

Ha en trevlig onsdag!



Kommentera
Postat av: Tina

Jag har bara tänkt på att din blogg är så SNYGG! Jag önskar att jag hade tid och ork och sätta mig ner ngn dag och fixa till min blogg lite. Hoppas du får en bra dag! KRAM!

2010-11-03 @ 07:23:47
URL: http://familjenrosmer.blogspot.com
Postat av: MammaMorran

Nope, har inte tänkt på ngt mer än det jag påpekade igår- däremot har tänkt jag på att det regnar extremt mycket idag...när jag i mina UGGs-liknande-skor lämnade på dagis :)

2010-11-03 @ 08:38:09
URL: http://mammamorran.blogg.se/
Postat av: Therese - Sockenvägens Söta

Ja visst är det skoj när man även får mail från lsäare, alltid lika skoj att kolla inboxen :-) å din design är jättefin, alltid lika inspirerande att kika in här <3

2010-11-03 @ 08:52:38
URL: http://lurans.blogg.se/
Postat av: Liza

Din blogg är så fin både till uteseende och till innehåll - jag trivs hos dig och läser allt även om jag inte alltid skriver ner en kommentar!

KRAAAAAAAAAAAAAM!

LIza

2010-11-03 @ 10:03:46
URL: http://vardagslycka.blogg.se/
Postat av: Fröken M

De där mailen som trillaar in ibland är verkligen guld värda, de kan lysa upp en hel dag !

Jag hoppas att även denna dag blir strålande i regnrusket :)

2010-11-03 @ 10:10:15
URL: http://frokenmela.se
Postat av: s.

Jag förvånar mig själv och skriver en kommentar! Vad roligt att du uppskattade mejlet :)

Jag kom på att jag hittade ett till fel, länken till januari 2010 är felskriven så man får ett felmeddelande.



,s

2010-11-03 @ 11:03:03
URL: http://sandralinneas.blogspot.com

INNAN DU KOMMENTERAR:

[] Positiv och konstruktiv feedback uppskattas.
[] Kränkande kommentarer raderas och ip-adresser spärras.
[] Olaga hot eller förtal kommer att anmälas. Du är inte anonym på nätet!
[] Alla bilder och texter är upphovsrättsskyddade. All stöld kommer att anmälas.
[] Ställer du en fråga utan att ha en blogg så svarar jag i mitt kommentarsfält.

Behandla andra så som du själv vill bli behandlad!

NAMN:
KOM IHÅG MIG?

E-POST: [publiceras ej]

BLOGGADRESS:

KOMMENTAR:

Trackback
Startsida En skåning, numera bosatt i Värmland, som bloggar om familjelivet och dess mot- och medgångar. Min vardag med arbete, en stor familj med två egna barn och två bonusbarn. Mitt hem, scrapbooking, en massa ständigt pågående pyssel och projekt. Sen en tid tillbaks gör jag, på beställning, personliga barntavlor, och även tavlor passande till andra platser i hemmet. Förslag på tavlorna hittar ni här på bloggen. HUSnrNIO innehåller allt detta i en enda röra kryddat med en massa foton då jag gärna dokumenterar vår vardag genom kameralinsen.

Design & Copyright HUSnrNIO 2010 Totalt antal unika besökare Online nu:
Bloggar av mammor och gravida
RSS 2.0