NAMNtavlor med Svart text & Krona

W är hos en kompis och leker och L tog med sig M i bilen när G och hans kompis skulle ha lift till fotbollsträningen.
Detta betyder att jag är ensam hemma.
Alldeles för mig själv utan varken barn eller vuxna som pockar på uppmärksamhet. Så otroligt skönt!

Jag har tillbringat tiden sittandes vid datorn och gjort tavlor, mailat beställare. Printat, paketerat och förseglat papprullar.
Jag pratar och hummar för mig själv vilket jag oftast gör när jag är ensam (tur att det inte händer särskilt ofta, att jag är ensam alltså...).
Känner att jag har total koll vilket känns oerhört skönt.
Det är så mycket enklare att fokusera när man får vara alldeles för sig själv.
Lyxigt skönt att kunna fullfölja saker och bocka av allt eftersom.

När lille M sen kommer hem kan jag vara med honom utan att behöva känna stress över halvfärdiga beställningar eller grubbla över vilka jag nyss mailade osv.

Jag har alltid använt vit text på mina NAMNTAVLOR men en beställare önskade färgen svart så nu har jag gjort de två första tavlorna med svart text.
Det blev ganska läckert med den svarta texten mot de ganska starka bottenfärgerna.

Jag fick även en beställning där man önskade att cirkeln runt datumen samt fyrkanten skulle tas bort och ersättas av en krona.
Så nu finns det även en sådan variant av NAMNTAVLOR.

©HUSnrNIO


Vill DU göra en beställning maila mig på [email protected]
Ange följande i mailet:

* Format (A4/A3)
* Fullständigt namn på barnet, efternamn om ni önskar att ha med det
* Födelsedatum med år
* Födelsevikt & längd. Ev klockslag om ni önskar att ha med det
* Färgsättning
* Symbol/figur i en utav rutorna vid beställning av Namn/Doptavla 

Eller lämna en kommentar till detta inlägg med din mailadress så återkommer jag till dig via mail.

Namn/Doptavla A4 (210x297mm) 150 kr inkl. frakt.
Namn/Doptavla A3 (297x420mm) 220 kr inkl. frakt.

Förslag på ALFABETSTAVLORNA hittar ni här.

Ha en trevlig lördag!


Kommentera
Postat av: Hannele - nybliven 2barnsmamma <3

Tummen upp för det! :D

2010-10-09 @ 18:10:32
URL: http://mammah.webblogg.se/
Postat av: Malin

Fantastiskt fina tavlor:)

Sv: Håret blev rätt bra till slut, nu ska bara en brun nyans läggas:)

Hoppas du har haft en toppen dag!

Kramar

2010-10-09 @ 19:44:29
URL: http://tultaliten.blogg.se/
Postat av: Linnea

Som vanligt jättesnygga! Jag har äntligen fått anledningen att beställa en namn/doptavla, hur lång tid innan vill du ha beställningen? Kram

2010-10-09 @ 22:31:35
URL: http://www.metrobloggen.se/aennil
Postat av: Fridis

Hej !!!



Vill du hjälpa mig att hjälpa andra ?



Tillsammans kan vi göra skillnad och det är på den vägen vi måste gå !



Jag har startat en rosa bandet insamling och behöver hjälp med att marknadsföra den och kämpar stenhårt för att lyckas !



" Ingen kan göra allt men alla kan göra något "



Jag undrar om du vill länka insamlingslänken i din blogg ?!



http://samla.in/l8



samtidigt som du bjuder in alla du känner i rosa bandet gruppen på facebook ?



Hoppas på att du delar min åsikt !

KRAM

2010-10-10 @ 10:44:28
URL: http://tadaaaaa.blogg.se/
Postat av: Jessica Nellie & Oliwer´s Mamma

jag bara SKA beställa sådana tavlor när det är löning! :)

jätte fina :)

2010-10-11 @ 22:54:16
URL: http://shiiitonge.blogg.se/
Postat av: Matilda - Livet som ung shoppinggalen tvåbarnsmammam

Åh så fina! Kär

2010-10-12 @ 22:18:53
URL: http://majbebis08.blogg.se/
Postat av: mikaela

Skulle vilja beställa 2 stycken tavlor, som är likadana som dom du lagt upp i detta inlägg.. de där de står wilma och alwa.. givetvis med en annan information.. men färgmässigt och symbolmässigt vill jag ha samma utsseende på mina =)



Jasmine Nomie Mikaela (jasmine är tilltalsnamnet)

27 mars 2007 03.36

3505g 50cm



Savanna Ezmeralda Mikaela (Savanna är tilltalsnamn)

1 oktober 2010 05.49

3365g 48cm



Pris och leveranstid? Mvh Mikaela

2010-10-31 @ 20:49:57
URL: http://metrobloggen.se/jassesmamma

INNAN DU KOMMENTERAR:

[] Positiv och konstruktiv feedback uppskattas.
[] Kränkande kommentarer raderas och ip-adresser spärras.
[] Olaga hot eller förtal kommer att anmälas. Du är inte anonym på nätet!
[] Alla bilder och texter är upphovsrättsskyddade. All stöld kommer att anmälas.
[] Ställer du en fråga utan att ha en blogg så svarar jag i mitt kommentarsfält.

Behandla andra så som du själv vill bli behandlad!

NAMN:
KOM IHÅG MIG?

E-POST: [publiceras ej]

BLOGGADRESS:

KOMMENTAR:

Trackback
Startsida En skåning, numera bosatt i Värmland, som bloggar om familjelivet och dess mot- och medgångar. Min vardag med arbete, en stor familj med två egna barn och två bonusbarn. Mitt hem, scrapbooking, en massa ständigt pågående pyssel och projekt. Sen en tid tillbaks gör jag, på beställning, personliga barntavlor, och även tavlor passande till andra platser i hemmet. Förslag på tavlorna hittar ni här på bloggen. HUSnrNIO innehåller allt detta i en enda röra kryddat med en massa foton då jag gärna dokumenterar vår vardag genom kameralinsen.

Design & Copyright HUSnrNIO 2010 Totalt antal unika besökare Online nu:
Bloggar av mammor och gravida
RSS 2.0