Rakt upp och ner

Denna söndag blir som den blir rakt upp och ner. Orken att arrangera något spännande påhitt denna sista dag tillsammans med mormor och morfar finns inte.
En lugn dag helt enkelt.

M äter vaniljyoughurt med hela ansiktet. Han skrapar med sin lilla plastsked i den vita Ikeatallriken och ropar "mera".
Lunchen närmar sig, den består inte av vaniljyoughurt, men orken att tillaga något finns inte.
Vaniljyoughurt till förrät en söndag är väl helt ok, eller?!

Lunch kommer att ätas på Ikea bestämdes det nyss.
Klassisk köttbullstallrik för barn med vaniljpinne på köpet. 
Själv tänker jag slå på stort och välja något annat från menyn.
Kanske en Honungsglacerad kapkummel, vad nu det är för något, eller en grönsakssymfoni med medföljande kycklingfilé.
Dagens mest spännande beslut närmar sig.

Välkommen söndag!



Kommentera
Postat av: Charlotte

Åhh, dessa stora beslut som skall fattas upphör aldrig! Här hemma försöker jag bestämma vilka företag jag ska skriva min uppsats om...helst ska det vara ett företag man själv jobbat många år inom... Hmmm, iom att jag jobbat som längst 2år på samma ställe kan ju detta bli ett problem! Åhh, dessa beslut- kanske ska ta en kopp kaffe och lägga mej raklång i soffan istället? :-D

2010-10-03 @ 11:58:59
Postat av: Tessa- Mathilda & Melvins mamma!

Jo då de finns här. Men mest i storstäderna men de e inte samma kvalitet då, dom e jätte tunna i tyget, kostar dock bara 499. Men har bara sett till vuxna här i sverige. vet inte om de finns barn men de gör de säkert..



Dom riktiga OnePiece e från norge, går å beställa men dom kosta 1300:- då



Barnas farmor köpte till barna i turkiet, betalade 250:- för dom där..

2010-10-03 @ 12:58:53
URL: http://tessa84.blogg.se/
Postat av: Ida- Blivande mamma

Precis som en söndag skall vara helt okomplicerad =)

Kram

2010-10-03 @ 13:44:29
URL: http://alexandraida.blogg.se/
Postat av: julia.

åh vilka söta barn du har. :')

2010-10-03 @ 14:40:40
URL: http://heydudess.blogg.se/
Postat av: Katrin

Vad mysigt =)

Och vilket otroligt fint hus nedan! Skapligt ha-begär man fick ;) haha



Ja vet du, jag avr också och köpte ett set till Leo igår ;) byxa och jacka för 199kr, sjuukt billigt och det verkade vara ganska bra grejer med. Däremot ser det ganska stort ut så vi får se när Leo kommer hem sen om det passar.. fanns inte mindre heller såklart.



Okej, ja det känns bra att veta att flera hört talas om dem, det har ju jag också därför jag bestämde mig för att testa ;) Så vi får se om de fungerar! Hopaps iaf =)



Ha en fin söndag nu!

2010-10-03 @ 15:48:28
URL: http://vardagenvar.blogg.se/
Postat av: Helenas Hem -Om livet på landet

Hoppas den spännande söndagen blev bra och att IKEA besöket blev trevligt! :)Här hemma har vi t o m haft det ännu mer spännande ;)... vi har bara varit hemma och pysslat på.

KRAM

2010-10-03 @ 20:52:43
URL: http://blogg.helenashem.se
Postat av: Tarja

Skönt att läsa att det inte bara var jag som hade en slö söndag igår ;)

2010-10-04 @ 08:10:35
URL: http://lillamammabitchen.blogg.se/

INNAN DU KOMMENTERAR:

[] Positiv och konstruktiv feedback uppskattas.
[] Kränkande kommentarer raderas och ip-adresser spärras.
[] Olaga hot eller förtal kommer att anmälas. Du är inte anonym på nätet!
[] Alla bilder och texter är upphovsrättsskyddade. All stöld kommer att anmälas.
[] Ställer du en fråga utan att ha en blogg så svarar jag i mitt kommentarsfält.

Behandla andra så som du själv vill bli behandlad!

NAMN:
KOM IHÅG MIG?

E-POST: [publiceras ej]

BLOGGADRESS:

KOMMENTAR:

Trackback
Startsida En skåning, numera bosatt i Värmland, som bloggar om familjelivet och dess mot- och medgångar. Min vardag med arbete, en stor familj med två egna barn och två bonusbarn. Mitt hem, scrapbooking, en massa ständigt pågående pyssel och projekt. Sen en tid tillbaks gör jag, på beställning, personliga barntavlor, och även tavlor passande till andra platser i hemmet. Förslag på tavlorna hittar ni här på bloggen. HUSnrNIO innehåller allt detta i en enda röra kryddat med en massa foton då jag gärna dokumenterar vår vardag genom kameralinsen.

Design & Copyright HUSnrNIO 2010 Totalt antal unika besökare Online nu:
Bloggar av mammor och gravida
RSS 2.0