Timmy Lamm

Jag älskar Timmy Lamm, och M likaså, så när jag för någon månad sen besökte en leksaksaffär i jakt på födelsedagspresenter till W:s kompisar kunde jag inte motstå att ta med mig det söta lilla lammet hem.

När M inte kör runt med Timmy, och Timmys nalle, i den rosa dockvagnen sitter han gärna och nattar honom för att sen väcka honom direkt igen.
När man lägger Timmy stänger han ögonlocken och börjar snarka. När man sen sätter honom upp igen så öppnar han ögonen samtidigt som han ger ifrån sig ett hiskeligt massa bräkande ljud.

M tycker att det roligaste som finns är att väcka Timmy ur hans skönhetssömn!

Bilder:Privata©HUSnrNIO



Kommentera
Postat av: Jennie

Vilka fina bilder :) Jag diggar också Timmy Lamm ;) Kram Jennie

2010-09-08 @ 13:31:54
URL: http://melkersmamma.blogspot.com
Postat av: Annelie

Alltså han är så söt så man blir mållös denna lilla kille! Lammet är också sött men dom spelar inte på långa vägar i samma division!

2010-09-08 @ 13:54:55
URL: http://dansbanegatan.blogg.se/
Postat av: Therese

Men herregud så söt lite kille!!!

Lammet verkar ju också jättemysigt :)

Kramar

2010-09-08 @ 13:58:14
URL: http://tess74.blogspot.com
Postat av: Charlotte

Åhh TIMMY! Alex älskar också TIMMY! :)

2010-09-08 @ 17:23:38
Postat av: annica

han är bedårande söt, er lilla grabb!

2010-09-08 @ 18:40:24
URL: http://familjenbranting.blogg.se/
Postat av: Linda

Så söt han är, har dock aldrig hört talas om Timmy lamm innan, är det någon serie som går på tv, du får uppdatera mig i barnprogramsvärlden:)

Ha en skön kväll, Kram

2010-09-08 @ 19:56:27
URL: http://uppochnervandahuset.se
Postat av: Popprinsessan

Vad roligt med en ny favorit, men ibland får man ångra att man köper leksaker som låter... :-)



Superfint med tavellisterna och allt det vita - I like!!!

Postat av: Anonym

Denna gosse är något av det sötaste jag sett. Nästan så han är sötare än min egen lilleman, fast det får man väl inte säga =)

2010-09-08 @ 21:22:31
URL: http://mittlillabo.blogg.se/
Postat av: Ellinor

Vilka söta killar!! Får man fråga vilken leksaksaffär (kedja?) du köpte den på? Skulle vara en perfekt present till min dotter som också älskar Timmy! Var den hiskeligt dyr?

Tack!

2010-09-09 @ 09:44:14
Postat av: jejje

fina bilder,tavellisterna blev ju läckra:)vilken skillnad.Ha nu en solig dag./Kram

2010-09-09 @ 12:37:27
URL: http://livetpastorholmen.blogspot.com

INNAN DU KOMMENTERAR:

[] Positiv och konstruktiv feedback uppskattas.
[] Kränkande kommentarer raderas och ip-adresser spärras.
[] Olaga hot eller förtal kommer att anmälas. Du är inte anonym på nätet!
[] Alla bilder och texter är upphovsrättsskyddade. All stöld kommer att anmälas.
[] Ställer du en fråga utan att ha en blogg så svarar jag i mitt kommentarsfält.

Behandla andra så som du själv vill bli behandlad!

NAMN:
KOM IHÅG MIG?

E-POST: [publiceras ej]

BLOGGADRESS:

KOMMENTAR:

Trackback
Startsida En skåning, numera bosatt i Värmland, som bloggar om familjelivet och dess mot- och medgångar. Min vardag med arbete, en stor familj med två egna barn och två bonusbarn. Mitt hem, scrapbooking, en massa ständigt pågående pyssel och projekt. Sen en tid tillbaks gör jag, på beställning, personliga barntavlor, och även tavlor passande till andra platser i hemmet. Förslag på tavlorna hittar ni här på bloggen. HUSnrNIO innehåller allt detta i en enda röra kryddat med en massa foton då jag gärna dokumenterar vår vardag genom kameralinsen.

Design & Copyright HUSnrNIO 2010 Totalt antal unika besökare Online nu:
Bloggar av mammor och gravida
RSS 2.0