Dax för kalas

W är på kalas hos grannpojk A som fyller fem år.
Jag gick med över agerandes paketbärare och det såg ut att bli ett toppenkalas med grillad korv, dukning med Ice Age tema och en riktig trollkarl med levande, vita, duvor var på intågande.

Får se om jag smiter över mot slutet av kalaset. Måste ju erkänna att jag blev lite smått nyfiken på den där trollkarlen...

Blev tipsad av C om att de önskade sig tavlor till A:s rum så jag gjorde en namntavla i A4 format som jag ramade in i Ikeas ram Ribba storlek 30x40 cm samt en alfabetstavla i A3 som hamnade i en Ribba storlek 40x50 cm.
Igår var jag på TOYSRUS och köpte ett 3d kortspel med bilder på från senaste ToyStory filmen.
Jag förundras varje gång jag går in i den butiken över hur hiskeligt mycket leksaker det finns och vad dyra de lite större sakerna är.
Helt otroligt!

Bild:Privat©HUSnrNIO



Kommentera
Postat av: Linnea

Du gör verkligen jättefina tavlor! Mne ska det verkligen stå 2010 om ha fyller 5 så är han väl född2005? Kram

2010-09-11 @ 20:47:12
URL: http://www.metrobloggen.se/aennil
Postat av: Malin B

Kul med personliga presenter men jag undrar jag om inte Linnea här ovan har rätt med årtalet? ;)

Men det är ju inte hela världen, det är ju bara att printa ut en ny för lite senare leverans.

Jag skulle också ha blivit nyfiken på trollkarlen!!!

2010-09-12 @ 00:14:20
URL: http://malinbs.blogg.se/
Postat av: Popprinsessan

Jag hade tyckt att det vore jättekul att få sådana tavlor i present!



Dyra leksaker ja, för att inte tala om hur vissa småprylar kan kosta plenty!!!



Kram!

Postat av: Charlotte

Vi är kanonsupernöjda med tavlorna- kanonfina färger! Precis så som jag ville ha dem! Om nu bara jag kan få tummen ur och sätta upp tavellisten! Och ja, trollkarlen var faktiskt jättehäftig :)

2010-09-12 @ 17:46:13

INNAN DU KOMMENTERAR:

[] Positiv och konstruktiv feedback uppskattas.
[] Kränkande kommentarer raderas och ip-adresser spärras.
[] Olaga hot eller förtal kommer att anmälas. Du är inte anonym på nätet!
[] Alla bilder och texter är upphovsrättsskyddade. All stöld kommer att anmälas.
[] Ställer du en fråga utan att ha en blogg så svarar jag i mitt kommentarsfält.

Behandla andra så som du själv vill bli behandlad!

NAMN:
KOM IHÅG MIG?

E-POST: [publiceras ej]

BLOGGADRESS:

KOMMENTAR:

Trackback
Startsida En skåning, numera bosatt i Värmland, som bloggar om familjelivet och dess mot- och medgångar. Min vardag med arbete, en stor familj med två egna barn och två bonusbarn. Mitt hem, scrapbooking, en massa ständigt pågående pyssel och projekt. Sen en tid tillbaks gör jag, på beställning, personliga barntavlor, och även tavlor passande till andra platser i hemmet. Förslag på tavlorna hittar ni här på bloggen. HUSnrNIO innehåller allt detta i en enda röra kryddat med en massa foton då jag gärna dokumenterar vår vardag genom kameralinsen.

Design & Copyright HUSnrNIO 2010 Totalt antal unika besökare Online nu:
Bloggar av mammor och gravida
RSS 2.0