Doppresent

Det är ganska ofta som jag får beställningar på namntavlor som ska ges bort i dopgåva.
Idag har vi själva varit på dop och med oss hade vi självklart en tavla med det lilla dopbarnets namn på. 

Jag beslutade mig slutligen för att printa en A4 tavla (hade beslutsångest angående A4 eller A3 format) och rama in den i en Ribbaram från Ikea med måtten 30x40 cm så att passepartouten kom till användning.
Tycker det är lite svårt att slå in en tavla till ett snyggt paket så det fick bli den enkla varianten med endast snören runt själva ramen.
Som W påpekade för mig - vi har ju faktiskt ett paket till och det är inslaget så då får han ju en överraskning också.
Så sant så!

Ett fint dop med god mat och fika på det.
Därefter har eftermiddagen/kvällen ägnats åt att förbereda inför morgondagen då vi har fikakalas för M mitt på dagen. 
Jag var tvungen att ha gjort det mesta redan idag då jag jobbar hela förmiddagen imorgon.
Tråkigt nog ska jag även jobba på kvällen imorgon så det är bara till att ladda för en smått intensiv morgondag nu.

Det ska jag göra med att se på filmen Exam tillsammans med L. Det är dock tveksamt om jag kommer kunna hålla mig vaken genom en hel film känner jag.

Ha en trevlig lördagkväll! 

Bild:Privat©HUSnrNIO

Är du intresserad av att beställa en Namn/Doptavla så klicka här.



Kommentera
Postat av: Fia

Tavlan är riktigt fin =)

2010-09-25 @ 23:22:23
URL: http://sofsan.blogg.se/
Postat av: Linnea

Äntligen fick jag anledning att beställa en doptavla av dig, hur lång tid innan behöver du ha beställningen för att jag ska få doptavlan till början på november?



Dopet är 20november, men jag vill ha lite tid att fixa in den i ramen och göra en snygg inslagning, dessutom vet jag inte om jag själv åker eller om paketet får åka med någon annan.



Ska luska reda på vilka färger som passar i lilltjejens rum och alla hennes namn innan jag skickar iväg en beställning til dig.



Kram

2010-09-26 @ 13:12:11
URL: http://www.metrobloggen.se/aennil
Postat av: Anna Skata

Men coolt! Jag blir så imponerad!!! Önskar jag hade den där kompetensen du besitter :)



kram!



Annak

2010-09-26 @ 18:19:30
URL: http://www.omlivetiettskatbo.blogspot.com
Postat av: tilda

jättefin tavla, smart!

2010-10-01 @ 16:12:18
URL: http://hantverksgatan.blogg.se/
Postat av: Anders

En både smart, annorlunda och personlig doppresent du kommit på.

2010-10-29 @ 01:43:38
URL: http://www.doppresenterna.se/

INNAN DU KOMMENTERAR:

[] Positiv och konstruktiv feedback uppskattas.
[] Kränkande kommentarer raderas och ip-adresser spärras.
[] Olaga hot eller förtal kommer att anmälas. Du är inte anonym på nätet!
[] Alla bilder och texter är upphovsrättsskyddade. All stöld kommer att anmälas.
[] Ställer du en fråga utan att ha en blogg så svarar jag i mitt kommentarsfält.

Behandla andra så som du själv vill bli behandlad!

NAMN:
KOM IHÅG MIG?

E-POST: [publiceras ej]

BLOGGADRESS:

KOMMENTAR:

Trackback
Startsida En skåning, numera bosatt i Värmland, som bloggar om familjelivet och dess mot- och medgångar. Min vardag med arbete, en stor familj med två egna barn och två bonusbarn. Mitt hem, scrapbooking, en massa ständigt pågående pyssel och projekt. Sen en tid tillbaks gör jag, på beställning, personliga barntavlor, och även tavlor passande till andra platser i hemmet. Förslag på tavlorna hittar ni här på bloggen. HUSnrNIO innehåller allt detta i en enda röra kryddat med en massa foton då jag gärna dokumenterar vår vardag genom kameralinsen.

Design & Copyright HUSnrNIO 2010 Totalt antal unika besökare Online nu:
Bloggar av mammor och gravida
RSS 2.0