Brev

Idag kom det väntade brevet från musikkonsulenten med det smärtsamma meddelandet att kantor MN är död.
Inget nytt men ändå svart på vitt att läsa hennes namn.
Varför?
Det kommer vi väl aldrig att få veta men förhoppningsvis kommer saker att klarna när tiden får ha sin gång skriver A i brevet.
Tomhet, oförståelse och sorg dunkar i mitt huvud.

MN


Ska skingra tankarna med lunch tillsammans med L. Ibland är det på topp, ibland stiltje och ibland går det nerför men just nu känns det väldigt gott att ses på lunch även om vi nöter på varandra dygnet runt hemma i Melonherrgården.


Kommentera
Postat av: Malinbayard

Arbetade ni i samma församling?
*kramar om*

2007-07-05 @ 12:57:23
URL: http://malinbayard.blogg.se
Postat av: Lisa

Hej! *beklagar sorgen*...brickbordet är från Serholt, det är bara köpt på Mio! Vad tråkigt med din kantor, stod ni varann nära?*kram*

2007-07-05 @ 14:38:11
URL: http://lisasbibliotek.blogg.se
Postat av: lmn

Va tragiskt! Beklagar sorgen :(
Näe jag såg inte det som att du tjata efter inlägg, men kände att jag var tvungen och skriva NÅT iallafall varför denna tystnad :)
KRAM!!!

2007-07-05 @ 14:42:12
URL: http://lmn.nu
Postat av: Malin

men... så oerhört tragiskt... ta dig tid för sorgen och försök minnas det ljusa.. stod ni varandra nära? *kramar om*

2007-07-05 @ 15:07:17
URL: http://mallafors.blogg.se

INNAN DU KOMMENTERAR:

[] Positiv och konstruktiv feedback uppskattas.
[] Kränkande kommentarer raderas och ip-adresser spärras.
[] Olaga hot eller förtal kommer att anmälas. Du är inte anonym på nätet!
[] Alla bilder och texter är upphovsrättsskyddade. All stöld kommer att anmälas.
[] Ställer du en fråga utan att ha en blogg så svarar jag i mitt kommentarsfält.

Behandla andra så som du själv vill bli behandlad!

NAMN:
KOM IHÅG MIG?

E-POST: [publiceras ej]

BLOGGADRESS:

KOMMENTAR:

Trackback
Startsida En skåning, numera bosatt i Värmland, som bloggar om familjelivet och dess mot- och medgångar. Min vardag med arbete, en stor familj med två egna barn och två bonusbarn. Mitt hem, scrapbooking, en massa ständigt pågående pyssel och projekt. Sen en tid tillbaks gör jag, på beställning, personliga barntavlor, och även tavlor passande till andra platser i hemmet. Förslag på tavlorna hittar ni här på bloggen. HUSnrNIO innehåller allt detta i en enda röra kryddat med en massa foton då jag gärna dokumenterar vår vardag genom kameralinsen.

Design & Copyright HUSnrNIO 2010 Totalt antal unika besökare Online nu:
Bloggar av mammor och gravida
RSS 2.0