Namn/Doptavlor & Alfabetstavlor - Nytt format!

Sedan några dagar tillbaks har jag en ny skrivare i mina ägor.
Den samarbetar med mig på allra bästa sätt (när jag väl lyckats lära känna den och förstod mig på vilka olika sorters papper den skriver ut bra på) och det är numera en fröjd att printa de tavelbeställningar jag tar emot.

Ny skrivare innebär utökning vad gäller formatet på tavlorna.
Numera finns Namn/Doptavlorna och Alfabetstavlorna i formaten A4 (210x297mm) och A3 (297x420mm).

Ny skrivare, papper, tiden det faktiskt tar att göra tavlorna (jag har detta som en liten kul hobby) samt det nya formatet innebär en ändring av priserna. 

Namn/Doptavla A4 (210x297mm) 150 kr inkl. frakt.
Alfabetstavla A4 (210x297mm) 150 kr inkl. frakt.

Namn/Doptavla A3 (297x420mm) 220 kr inkl. frakt.
Alfabetstavla A3
(297x420mm) 220 kr inkl. frakt.

Dottern W beställde genast att få sin Alfabetstavla omtryckt i A3 format och blev så nöjd så och jag håller med henne, det är verkligen superläckert med en lite större tavla:-)

Vill DU göra en beställning maila mig på [email protected]
Ange följande i mailet:

* Val av tavla (Namntavla/Alfabetstavla)
* Format (A4/A3)
* Fullständigt namn på barnet, efternamn om ni önskar att ha med det
* Födelsedatum med år
* Födelsevikt & längd. Ev klockslag om ni önskar att ha med det
* Färgsättning
* Symbol/figur i en utav rutorna vid beställning av Namn/Doptavla 

Eller lämna en kommentar till detta inlägg med din mailadress så återkommer jag till dig via mail.

©HelenHUSnrNIO



Kommentera
Postat av: Annelie

Så fina!



Och så underbart gott det såg ut med kräftor!



Hoppas ni haft en härlig semester!

2010-08-15 @ 19:38:37
URL: http://annielie.webblogg.se/
Postat av: Linda

Mailade dig en beställning för en eller om det kanske till och med var 2 veckor sedan, ville bara höra så du fått den, det var på en & tavla.

Kram

2010-08-15 @ 21:44:28
URL: http://uppochnervanadhuset.se
Postat av: Terese

Vad kul att kunna få dina fina alster i större format! Kommer nog göra en ny beställning av dig lite längre fram :-)



Ha det gott!

2010-08-16 @ 22:20:26
URL: http://teresedenrara.blogg.se/
Postat av: Marie

Vad roligt att dina fina tavlor går att beställa i större format! De är underbara allihop! Ha en härlig vecka! Hälsar Marie

2010-08-16 @ 22:52:43
URL: http://houseofmaryalno.blogspot.com/
Postat av: Malin Lindblad Wojcik

Hej

fick mina två doptavlor idag och de var superfina! Kommer blir sååå bra i tjejernas rum. Tack så mycket!!!

2010-08-24 @ 20:48:37
Postat av: Sara

Hej! Hur lång tid tar det att få tavlorna så jag vet hur lång tid i förväg jag behöver vara =) Vet att det är ett dop framöver. =)

2010-09-08 @ 15:30:27
Postat av: Sanna

Dina tavlor var riktigt snygga. Blev ruskigt sugen på att beställa hem en eller två, men det får bli längre fram när plånboken är större.



Tar du 150 kr/st för alla? Hur lång tid tar det innan det kommer hem? Vilken storlek är det i och ingår ram eller är det något man får köpa till?

2010-09-30 @ 13:45:37
URL: http://mammasvardag.blogg.se/
Postat av: Jessica Nellie & OLiwer´s Mamma

missade helt. men nu vet jag :)

2010-10-01 @ 00:19:49
URL: http://shiiitonge.blogg.
Postat av: fröken kök

attans vad fina tavlor...

super coola och perfekt ge bort present

2010-10-05 @ 19:57:25
URL: http://frokenkok.se
Postat av: Emma ♥Mamma Till Alwin

Trillade in här och fick syn på dina fina tavlor :) Skickar ett mail med en beställning :)



2010-11-04 @ 08:21:31
URL: http://emmastromback.blogg.se/
Postat av: Linda

Hejsan!



Jag har skickat en beställning till dig, på en namn/doptavla, jag undrar bara om du fått beställningen? det ska stå Alvin på den...



Mvh. Linda

2010-11-19 @ 09:45:23
Postat av: Linda

Sv: Jag älskar att nätshoppa! :-D



Jag hade tänkt ge namntavlor till brorsönerna i julklapp och dina är ju jättefina! Kan du klämma in två A3-tavlor innan jul? Hur lång är leveranstiden?



Jag måste bara hitta var jag skrev upp födelsevikt och sånt...

2010-11-28 @ 13:59:27
URL: http://miss-misschief.blogspot.com
Postat av: Lotta

Hej. Jag undrar också om du hinner med fler beställningar innan jul. Skulle i så fall vilja beställa en tavla med namn, datum och vikt och sånt.

//Lotta.

2010-12-01 @ 07:19:34
Postat av: Lina Ackeryd

Jättefina tavlor! Undrar om det finns möjlighet att önska namn-tavla i grått/svart/rött?



//Lina

2010-12-09 @ 15:09:20
Postat av: Lina Ackeryd

Hej! Mejlade en beställning i lördags kväll...vill bara försäkra mig om att du har fått den?

// Lina :-)

2010-12-13 @ 18:07:57

INNAN DU KOMMENTERAR:

[] Positiv och konstruktiv feedback uppskattas.
[] Kränkande kommentarer raderas och ip-adresser spärras.
[] Olaga hot eller förtal kommer att anmälas. Du är inte anonym på nätet!
[] Alla bilder och texter är upphovsrättsskyddade. All stöld kommer att anmälas.
[] Ställer du en fråga utan att ha en blogg så svarar jag i mitt kommentarsfält.

Behandla andra så som du själv vill bli behandlad!

NAMN:
KOM IHÅG MIG?

E-POST: [publiceras ej]

BLOGGADRESS:

KOMMENTAR:

Trackback
Startsida En skåning, numera bosatt i Värmland, som bloggar om familjelivet och dess mot- och medgångar. Min vardag med arbete, en stor familj med två egna barn och två bonusbarn. Mitt hem, scrapbooking, en massa ständigt pågående pyssel och projekt. Sen en tid tillbaks gör jag, på beställning, personliga barntavlor, och även tavlor passande till andra platser i hemmet. Förslag på tavlorna hittar ni här på bloggen. HUSnrNIO innehåller allt detta i en enda röra kryddat med en massa foton då jag gärna dokumenterar vår vardag genom kameralinsen.

Design & Copyright HUSnrNIO 2010 Totalt antal unika besökare Online nu:
Bloggar av mammor och gravida
RSS 2.0