Dumma pricken

I Expressens fredagsbilaga fanns det en länk till Matildas hemsida om den dumma pricken.
När Matilda var tre år gammal börjar hon att skela, ha huvudvärk och kräkas. Man upptäcker en tumör i huvudet.
Matilda blev åtta och ett halvt år gammal. Hon somnade in på midsommarafton den 22 juni 2007.
Läs hennes och föräldrarnas historia om kampen mot tumören.
Om ni orkar... Tårarna trillar...

Matildas hemsida om den dumma pricken



Så ett meddelande till L:
Skulle inte du väcka mig när du åkte till work!?!?!
Tur att din bil brummar så för bävern hade inga planer på att få upp mig idag.



Kommentera
Postat av: Tiagirl

Det är så obehagligt så jag har knappt läst det som stått i Aftonbladet, eller Expressen vilket det nu var jag läste. Avskyr och får gåshud bara vid tanken på att barn kan dö...*förtränger*

2007-07-02 @ 10:27:17
URL: http://tiagirl.blogg.se
Postat av: Malinbayard

Var inne och tittade på denna söta Matilda och säger bara: "Åååååh!"
Har ju läst lite då och då i kvällstidningen också. Jag berörs så starkt när det är små barn som blir änglar!!!

2007-07-02 @ 15:39:31
URL: http://malinbayard.blogg.se
Postat av: MO

Ja, man blir alldeles gråtfärdig. Det är så orättvist. Ha de bra, kram

2007-07-02 @ 19:38:46
URL: http://medaljongen.blogg.se
Postat av: Lottis

Jag hittade länken hos en annan "bloggvän", och har följt hennes sista tid... Jag har gråtit ungefär varje gång jag besökt hennes sida, och just nu klarar jag inte ens av att gå in där... Det finns inte i denna världen att nåt sånt ska kunna hända... Det finns inga ord för hur grymt det är... =/

2007-07-02 @ 21:03:06
URL: http://charlotte77s.blogg.se
Postat av: Linnea

Har följt Matildas sida i flera år, vet vem hon var och har sett henne ute, hon var ju liksom jag Staffanstorpsbo.
KRAM

2007-07-06 @ 17:36:57

INNAN DU KOMMENTERAR:

[] Positiv och konstruktiv feedback uppskattas.
[] Kränkande kommentarer raderas och ip-adresser spärras.
[] Olaga hot eller förtal kommer att anmälas. Du är inte anonym på nätet!
[] Alla bilder och texter är upphovsrättsskyddade. All stöld kommer att anmälas.
[] Ställer du en fråga utan att ha en blogg så svarar jag i mitt kommentarsfält.

Behandla andra så som du själv vill bli behandlad!

NAMN:
KOM IHÅG MIG?

E-POST: [publiceras ej]

BLOGGADRESS:

KOMMENTAR:

Trackback
Startsida En skåning, numera bosatt i Värmland, som bloggar om familjelivet och dess mot- och medgångar. Min vardag med arbete, en stor familj med två egna barn och två bonusbarn. Mitt hem, scrapbooking, en massa ständigt pågående pyssel och projekt. Sen en tid tillbaks gör jag, på beställning, personliga barntavlor, och även tavlor passande till andra platser i hemmet. Förslag på tavlorna hittar ni här på bloggen. HUSnrNIO innehåller allt detta i en enda röra kryddat med en massa foton då jag gärna dokumenterar vår vardag genom kameralinsen.

Design & Copyright HUSnrNIO 2010 Totalt antal unika besökare Online nu:
Bloggar av mammor och gravida
RSS 2.0