Ett diskställ

Piggar upp mig själv med ett nytt diskställ.
Inser att mitt önsketänkande om att slippa ha något diskställ ståendes framme jämnt inte fungerar i vår familj.
W har inte en uppsättning med 250 plastmuggar, plasttallrikar och plastbestick (självklart finns det annat som också hamnar i diskstället) och vi försöker att inte köra diskmaskinen varje dag. Orken att torka disk direkt efter vi har handdiskat finns inte heller.
Det gamla diskstället var dessutom gammalt, skavt och inte lika praktiskt i utförandet som detta svarta från Åhlens.

I väntan på att vi ska få råd och ork att renovera köket får jag vara glad över mitt diskställ:) 

image302
Foto:privat



Kommentera
Postat av: Lisa

Äsch! Ibland behövs det inte mer än ett diskställ för att må bra! Fint med svart dessutom!*kram*

2007-07-04 @ 15:01:24
URL: http://lisasbibliotek.blogg.se
Postat av: MO

Man får som sagt vara glad för det lilla ja. Men ibland behövs det inte mer, jag blev så glad över mina nya grytlappar, hur flärdfullt är de???Ha de gott, kram

2007-07-04 @ 18:43:03
URL: http://medaljongen.blogg.se
Postat av: Hanna

Jag vet hur det känns... man vill helst inte ha framme något diskställ, men ibland måste man tyvärr... Fint med svart! det var snyggt! Kramiz!

2007-07-05 @ 16:08:01
URL: http://www.19hundra81.com
Postat av: Sara

jag vet inte anledningen till att ni inte vill köra eran diskmaskin varje dag. Men många vill inte göra det av ekonomiska skäl, MEN det är nämligen så att det är mer ekonomiskt att köra en diskmaskin än att handdiska och detta även om man fyller vasken med varmt vatten och inte diskar under rinnande vatten. Är det eran orsak sätt er ner och räkna ni kommer bli förvånade o dessutom slipper du ett diskställ =)

2007-08-08 @ 10:43:43
URL: http://sh.blogg.se

INNAN DU KOMMENTERAR:

[] Positiv och konstruktiv feedback uppskattas.
[] Kränkande kommentarer raderas och ip-adresser spärras.
[] Olaga hot eller förtal kommer att anmälas. Du är inte anonym på nätet!
[] Alla bilder och texter är upphovsrättsskyddade. All stöld kommer att anmälas.
[] Ställer du en fråga utan att ha en blogg så svarar jag i mitt kommentarsfält.

Behandla andra så som du själv vill bli behandlad!

NAMN:
KOM IHÅG MIG?

E-POST: [publiceras ej]

BLOGGADRESS:

KOMMENTAR:

Trackback
Startsida En skåning, numera bosatt i Värmland, som bloggar om familjelivet och dess mot- och medgångar. Min vardag med arbete, en stor familj med två egna barn och två bonusbarn. Mitt hem, scrapbooking, en massa ständigt pågående pyssel och projekt. Sen en tid tillbaks gör jag, på beställning, personliga barntavlor, och även tavlor passande till andra platser i hemmet. Förslag på tavlorna hittar ni här på bloggen. HUSnrNIO innehåller allt detta i en enda röra kryddat med en massa foton då jag gärna dokumenterar vår vardag genom kameralinsen.

Design & Copyright HUSnrNIO 2010 Totalt antal unika besökare Online nu:
Bloggar av mammor och gravida
RSS 2.0