Lååång helg

Första helgen på årets semester har varit lång och seg.
Har hunnit med vin och chipskväll hos grannarna i fredags kväll, vilket var mycket trevligt.
I lördags var jag och W på en kollegas bröllop.
Fin vigsel med vackert brudpar hemma i en underbar trädgård med stora gräsmattor och hagar, sjö med sandstrand och brygga och stall med flertalet boxar (nä jag lider INTE av bitterhet och saknad efter Gräsåstorpet...).
Idag har hela dagen ägnats åt E som har strulat till sitt liv. Fel att skriva ordet strula eftersom det betyder grovhångla på tonåringsprat här men allt är ett enda strul.
Använde min frustration till att städa. Funkar bra för mig att få ut frustrerade tankar och rensa huvudet med att ta tag i hemmet. Har dammsugit, torkat golven, tvättat och hängt två maskiner, skurat av micron och kylskåpet vilket inte händer ofta.
Något spak ska jag nu lägga W och sen hoppas jag att L kommer hem snart så vi kan moffa söndagspizza.

Trevlig söndagkväll på er!


Bilder från lördagens bröllop:
image360 image358
image359 image361
Bilder:privata - hilajns.blogg.se


Kommentera
Postat av: Lottis

Strul ja... Inget kul alls. Första helgen på semestern här med, som bara har flugit iväg. Jag stängde på jobbet i fredags och eftersom det är stängt nästa vecka var jag ju tvungen att vara noga... Sen var det ju kväll, och Visfestival i stan. Igår var det oxå festival och käk på restaurang och idag har jag varit svärmor behjälplig och sålt våfflor... Nu sitter vi här, jag och N och dricker lite öl och vin och lyssnar på massa gamla låtar och mår allmänt bra. Hoppas ni gör det oxå, trots strulet... Sov så gott! Kram kram

2007-07-15 @ 23:45:55
URL: http://charlotte77s.blogg.se
Postat av: Tiagirl

Struliga tonåringar är inte så kul... Hoppas det ordnar sig!

2007-07-16 @ 01:19:03
URL: http://tiagirl.blogg.se
Postat av: Stefanlejla

Hello, This site is a brilliant idea!

2009-04-07 @ 11:11:58
URL: http://stefanlejla.myblog.es

INNAN DU KOMMENTERAR:

[] Positiv och konstruktiv feedback uppskattas.
[] Kränkande kommentarer raderas och ip-adresser spärras.
[] Olaga hot eller förtal kommer att anmälas. Du är inte anonym på nätet!
[] Alla bilder och texter är upphovsrättsskyddade. All stöld kommer att anmälas.
[] Ställer du en fråga utan att ha en blogg så svarar jag i mitt kommentarsfält.

Behandla andra så som du själv vill bli behandlad!

NAMN:
KOM IHÅG MIG?

E-POST: [publiceras ej]

BLOGGADRESS:

KOMMENTAR:

Trackback
Startsida En skåning, numera bosatt i Värmland, som bloggar om familjelivet och dess mot- och medgångar. Min vardag med arbete, en stor familj med två egna barn och två bonusbarn. Mitt hem, scrapbooking, en massa ständigt pågående pyssel och projekt. Sen en tid tillbaks gör jag, på beställning, personliga barntavlor, och även tavlor passande till andra platser i hemmet. Förslag på tavlorna hittar ni här på bloggen. HUSnrNIO innehåller allt detta i en enda röra kryddat med en massa foton då jag gärna dokumenterar vår vardag genom kameralinsen.

Design & Copyright HUSnrNIO 2010 Totalt antal unika besökare Online nu:
Bloggar av mammor och gravida
RSS 2.0