Mardrömmar

Behövde en natt fylld med lugn sömn men har drömt oavbrutet känns det som.
En massa om M. Har sett henne vända sig om mot mig, sett hennes ansikte tydligt rakt framför mig, tittat in i ögonen och sen blir det bara svart...
M var ingen av mina närmsta vänner. Vi mailade, sågs och pratade i telefon. Delade intresset för musik speciellt musik för barnkör. Den senaste tiden hade vi diskussioner om instruktion kontra schemaläggning när det gäller våra jobb. Detta som alla musiker gnatar om så fort man ses... (vilken trist konversation).

M var bara 29 för fanken! Hade tagit motorcykelkort och älskade att köra.
Förstår inte vad som händer med världen. Hur kan man gå så långt att man står framför en människa som man känner, ser henne i ögonen och sen skjuter henne!?!

Det som hänt med M verkar ha dragit igång mina funderingar om Å så andra halvan av natten har jag ägnat åt oroliga drömmar om honom. Varför ens bry sig om att ligga kvar i sängen!
Sju vaknade jag med en enorm mensvärk och sen panodilen verkat så har jag bara sovit korta stunder fram till nio.

Idag är jag ledig så nu ska jag och W göra oss i ordning (det heter så i vår familj när man gör morgontoalett, tvättar/sminkar sig, duschar osv) och ska vi ta en tur till skoaffären vid Överskottsbolaget där de säljer fuskfoppatofflor för barn.

Ha en bra dag!



Kommentera
Postat av: Thea

Ja, vad är det som händer i världen? Man kan verkligen fråga sig det ibland. Helt otroligt att sånt här kan hända. Ryser.

2007-07-03 @ 11:07:14
URL: http://www.theasrum.blogg.se
Postat av: Lottis

Kram tebax...!!

2007-07-03 @ 12:59:25
Postat av: Tiagirl

Så gör vi med när vi gör oss i ordning på morgonen! Gör inte alla så?

2007-07-09 @ 23:44:35
URL: http://tiagirl.blogg.se

INNAN DU KOMMENTERAR:

[] Positiv och konstruktiv feedback uppskattas.
[] Kränkande kommentarer raderas och ip-adresser spärras.
[] Olaga hot eller förtal kommer att anmälas. Du är inte anonym på nätet!
[] Alla bilder och texter är upphovsrättsskyddade. All stöld kommer att anmälas.
[] Ställer du en fråga utan att ha en blogg så svarar jag i mitt kommentarsfält.

Behandla andra så som du själv vill bli behandlad!

NAMN:
KOM IHÅG MIG?

E-POST: [publiceras ej]

BLOGGADRESS:

KOMMENTAR:

Trackback
Startsida En skåning, numera bosatt i Värmland, som bloggar om familjelivet och dess mot- och medgångar. Min vardag med arbete, en stor familj med två egna barn och två bonusbarn. Mitt hem, scrapbooking, en massa ständigt pågående pyssel och projekt. Sen en tid tillbaks gör jag, på beställning, personliga barntavlor, och även tavlor passande till andra platser i hemmet. Förslag på tavlorna hittar ni här på bloggen. HUSnrNIO innehåller allt detta i en enda röra kryddat med en massa foton då jag gärna dokumenterar vår vardag genom kameralinsen.

Design & Copyright HUSnrNIO 2010 Totalt antal unika besökare Online nu:
Bloggar av mammor och gravida
RSS 2.0