Burken nummer 4

Nu har det flyttat in ännu en förvaringsburk från ikeas serie Burken hemma hos oss.
Burk nummer fyra som inte fylldes med pasta utan cornflakes till W:s stora glädje (hon älskar cornflakes med äppelmos).
Är egentligen inte en speciellt tilltalande burk till det yttre (funderar på att sätta dit en etikett av något slag) men dess funktionella egenskaper väger desto tyngre.
De rymmer en hel del, finns i fem storlekar från 0,5 l till 4,2 l. Locket sitter ordentligt på plats. De är runda och lätta att lyfta/bära och kostar inte mycket om man skulle råka ha sönder en. 
En toppenburk helt enkelt.

image601

Text och bild tillhör:hilajns.blogg.se


Kommentera
Postat av: Malinbayard

De ser hemtrevliga ut också!

2007-11-23 @ 08:25:25
URL: http://malinbayard.blogg.se
Postat av: Mija

Så mycket snyggare också än påsar och kartonger.. :)

2007-11-23 @ 16:46:46
URL: http://mammamija.blogg.se
Postat av: Anna

Bullarna blev riktigt goda!! :) Scriptina heter typsnittet jag använder mig av. Har laddat ner det från http://www.1001fonts.com/.

2007-11-23 @ 17:56:46
URL: http://annimoll.blogg.se
Postat av: MO

Jag har oxå de burkarna, fyllda med pasta, müsli, kaffe o ris, de är både bra o snygga. Funderar på att köpa en till tvättmedel oxå, eller två, en för vit o en för kulör, då kanske man får markera dem på något sätt, ha en trevlig helg, kram

2007-11-23 @ 19:23:23
URL: http://www.medaljongen.blogg.se

INNAN DU KOMMENTERAR:

[] Positiv och konstruktiv feedback uppskattas.
[] Kränkande kommentarer raderas och ip-adresser spärras.
[] Olaga hot eller förtal kommer att anmälas. Du är inte anonym på nätet!
[] Alla bilder och texter är upphovsrättsskyddade. All stöld kommer att anmälas.
[] Ställer du en fråga utan att ha en blogg så svarar jag i mitt kommentarsfält.

Behandla andra så som du själv vill bli behandlad!

NAMN:
KOM IHÅG MIG?

E-POST: [publiceras ej]

BLOGGADRESS:

KOMMENTAR:

Trackback
Startsida En skåning, numera bosatt i Värmland, som bloggar om familjelivet och dess mot- och medgångar. Min vardag med arbete, en stor familj med två egna barn och två bonusbarn. Mitt hem, scrapbooking, en massa ständigt pågående pyssel och projekt. Sen en tid tillbaks gör jag, på beställning, personliga barntavlor, och även tavlor passande till andra platser i hemmet. Förslag på tavlorna hittar ni här på bloggen. HUSnrNIO innehåller allt detta i en enda röra kryddat med en massa foton då jag gärna dokumenterar vår vardag genom kameralinsen.

Design & Copyright HUSnrNIO 2010 Totalt antal unika besökare Online nu:
Bloggar av mammor och gravida
RSS 2.0