På benen

Fortsätter mitt huskurerande med Echinafors (ni som känner mig vet att jag har svårt att hålla mig till den föreslagna doseringen på flaskan, jag överdoserar).
Det funkar bra tycker jag. Visserligen är jag förkyld, lite tjock i halsen och inte den piggaste varelsen men jag är inte sängliggandes och har ingen feber som i onsdagskväll.
Om det håller sig så här resten av helgen så får jag va nöjd. Almenackan är full av jobb både lördag och söndag och en sjukskrivning känns omöjlig.
Behöver jag tillägga att även de andra i Melonhuset snorar!

Nog om det. Jag och W ska ta bussen in till stan och köpa adventsljusstakar. Tror att jag äntligen har lyckats att bestämma mig (*harkel*). Blir de svarta smidesstakarna på Claes Ohlsson till  vardagsrummet. I köket kommer man att kunna njuta av stjärnor på fot och bl.a den här vackra blomman.

image571

Text och bild tillhör:hilajns.blogg.se


 



Kommentera
Postat av: Lottis

Mysigt med en bussresa....hoppas verkligen för din skull attdu inte blir sjukare....Kram kram!!

2007-11-02 @ 09:51:59
URL: http://charlotta.brohede.se
Postat av: Lottis

Inget kul att vara sjuk. Här är varenda kotte grönsnorig och hostig, tycker jag. Får vara glad om man klarar sig...
Låter fint med ljusstakarna, jag vill oxå ha nytt, men vi får väl se... mycket man vill lägga pengarna på... om de sen vore lite fler oxå... =/
Nej, dricka upp kaffet och traska till jobbet. Stänger idag, hur kul är det en fredag... *blä*
Ha det så bra och krya på dig! Kram kram

2007-11-02 @ 10:33:26
URL: http://charlotte77s.blogg.se
Postat av: AKP

usch, låter som du är lika krasslig som mig!
TRÅKIGT!!
Hoppas du krypar på dig under helgen!
KRAM

2007-11-02 @ 10:58:08
URL: http://akp.blogg.se
Postat av: Hanna

Usch jobbigt att vara sjuk...

Ser att du hade tänkt att köpa dom svarta adventssljustakarna på CO. Jag gillar dom skarp! Hade faktiskt också tänkt köpa dom ;).

Hm.. ja du.. jag vet inte redigt vart jag har sett den stjärnan på fot (jag minns inte hemsidan), men nu ser jag att du också har den bilden i din blogg... vart har du hittat den? ;).

Ha en skön fredag och krya på dig vännen!

Kram Hanna

2007-11-02 @ 12:58:21
URL: http://www.19hundra81.com

INNAN DU KOMMENTERAR:

[] Positiv och konstruktiv feedback uppskattas.
[] Kränkande kommentarer raderas och ip-adresser spärras.
[] Olaga hot eller förtal kommer att anmälas. Du är inte anonym på nätet!
[] Alla bilder och texter är upphovsrättsskyddade. All stöld kommer att anmälas.
[] Ställer du en fråga utan att ha en blogg så svarar jag i mitt kommentarsfält.

Behandla andra så som du själv vill bli behandlad!

NAMN:
KOM IHÅG MIG?

E-POST: [publiceras ej]

BLOGGADRESS:

KOMMENTAR:

Trackback
Startsida En skåning, numera bosatt i Värmland, som bloggar om familjelivet och dess mot- och medgångar. Min vardag med arbete, en stor familj med två egna barn och två bonusbarn. Mitt hem, scrapbooking, en massa ständigt pågående pyssel och projekt. Sen en tid tillbaks gör jag, på beställning, personliga barntavlor, och även tavlor passande till andra platser i hemmet. Förslag på tavlorna hittar ni här på bloggen. HUSnrNIO innehåller allt detta i en enda röra kryddat med en massa foton då jag gärna dokumenterar vår vardag genom kameralinsen.

Design & Copyright HUSnrNIO 2010 Totalt antal unika besökare Online nu:
Bloggar av mammor och gravida
RSS 2.0