Tapet

Tack för alla trevliga kommentarer om W:s rum.
Den blommiga tapeten är köpt på Grutes.
Den agerar fondvägg i rummet och de övriga väggarna är det vävtapet på som jag har målat i matchande kulör (lite missvisande på bilderna, ser ut som citrongult). 

image538

Text och bilder tillhör:hilajns.blogg.se


Kommentera
Postat av: MO

Jo det ska du suga åt dig, hon har ett jättefint flickrum, precis lagom tjejigt och inte så barnsligt, hon kan ju ha de tapeterna ett bra tag till. Trevlig helg, kram

2007-10-12 @ 15:23:56
URL: http://medaljongen.blogg.se
Postat av: Nettan

Underbart vackert rum till en liten tjej som älskar rosa! Längtar efter ett eget hus att pyssla i då jag också har en dotter som älskar allt rosa!
Rätt lustigt jag läste precis din info och ser att du är en skånska bosatt i Värmland, jag är värmländska bosatt i Skåne! :)

2007-10-14 @ 11:38:22
URL: http://www.reflektioner.org
Postat av: Mija

Guuuu va snyggt!! Vill åsså fixa tjejens tapeter.. (ska fasiken göra de i helgen, återkommer med foton) ;)

2007-10-16 @ 15:42:09
URL: http://mammamija.blogg.se

INNAN DU KOMMENTERAR:

[] Positiv och konstruktiv feedback uppskattas.
[] Kränkande kommentarer raderas och ip-adresser spärras.
[] Olaga hot eller förtal kommer att anmälas. Du är inte anonym på nätet!
[] Alla bilder och texter är upphovsrättsskyddade. All stöld kommer att anmälas.
[] Ställer du en fråga utan att ha en blogg så svarar jag i mitt kommentarsfält.

Behandla andra så som du själv vill bli behandlad!

NAMN:
KOM IHÅG MIG?

E-POST: [publiceras ej]

BLOGGADRESS:

KOMMENTAR:

Trackback
Startsida En skåning, numera bosatt i Värmland, som bloggar om familjelivet och dess mot- och medgångar. Min vardag med arbete, en stor familj med två egna barn och två bonusbarn. Mitt hem, scrapbooking, en massa ständigt pågående pyssel och projekt. Sen en tid tillbaks gör jag, på beställning, personliga barntavlor, och även tavlor passande till andra platser i hemmet. Förslag på tavlorna hittar ni här på bloggen. HUSnrNIO innehåller allt detta i en enda röra kryddat med en massa foton då jag gärna dokumenterar vår vardag genom kameralinsen.

Design & Copyright HUSnrNIO 2010 Totalt antal unika besökare Online nu:
Bloggar av mammor och gravida
RSS 2.0