Saker att hitta på

image514

Det finns massor man kan hitta på en underbar höstdag.
Man kan hjälpa morfar att klippa häcken och kolla om man själv är lika hög som den.
Klippa lite själv och sätta i mammas blomsterlådor.
Ibland kan man hitta saker under yviga buskar som klipps ned. Under en av dessa gröna vildvuxna ting fanns baddockan som har legat gömd där sen den där dagen i juli som bjöd på solsken och badväder.
Självklart behöver man ett bad när man legat ute någon månad...
Ja det finns massor att hitta på och om man mot all förmodan tröttnar på att slita med klippning och badning kan man roa sig med att leka kurragömma bakom ett höstträd.



Bilder:Privata!


Kommentera
Postat av: Sara den rara

Hej! Som vanligt, helt underbara kort på Trollisen. :) Vill bara säga att jag tycker du är GRYM som slutat röka. Du är en förebild för många! Kramar!

2007-09-20 @ 22:27:26
URL: http://saraerikssonolivers.blogspot.com
Postat av: Malinbayard

Hösten ÄR en underbar tid!!!
Det brukar ju heta "Det som gömms i snö kommer fram i tö", men nu får vi hitta på något annat ordspråk där!

2007-09-21 @ 09:00:34
URL: http://malinbayard.blogg.se
Postat av: mia dh

Ser härligt ut, ha en fin dag:)

2007-09-21 @ 10:15:38
URL: http://desperatahemmafrun.blogg.se
Postat av: M i n d i

Men vilket gulligt kort på dottern och hinken och dockan. :)
Kramis
M I N D I

2007-09-22 @ 18:37:55
URL: http://mindidagar.blogspot.com/

INNAN DU KOMMENTERAR:

[] Positiv och konstruktiv feedback uppskattas.
[] Kränkande kommentarer raderas och ip-adresser spärras.
[] Olaga hot eller förtal kommer att anmälas. Du är inte anonym på nätet!
[] Alla bilder och texter är upphovsrättsskyddade. All stöld kommer att anmälas.
[] Ställer du en fråga utan att ha en blogg så svarar jag i mitt kommentarsfält.

Behandla andra så som du själv vill bli behandlad!

NAMN:
KOM IHÅG MIG?

E-POST: [publiceras ej]

BLOGGADRESS:

KOMMENTAR:

Trackback
Startsida En skåning, numera bosatt i Värmland, som bloggar om familjelivet och dess mot- och medgångar. Min vardag med arbete, en stor familj med två egna barn och två bonusbarn. Mitt hem, scrapbooking, en massa ständigt pågående pyssel och projekt. Sen en tid tillbaks gör jag, på beställning, personliga barntavlor, och även tavlor passande till andra platser i hemmet. Förslag på tavlorna hittar ni här på bloggen. HUSnrNIO innehåller allt detta i en enda röra kryddat med en massa foton då jag gärna dokumenterar vår vardag genom kameralinsen.

Design & Copyright HUSnrNIO 2010 Totalt antal unika besökare Online nu:
Bloggar av mammor och gravida
RSS 2.0