Bloggplattform & Migreringsrutin

I två dygn har blogg.se varit avstängt pga byte av bloggplattform. Det har tagit längre tid än beräknat pga diverse fel som har dykt upp längs vägen.
Vi som använder blogg.se har fått information under tiden dock väldigt sparsmakad sådan innehållande en massa begrepp som tex. "fel i migreringsrutinen" som jag inte begriper ett dyft av. 
Informationen har också innehållit nya löften om när allt skulle vara klart så vi bloggare kunde logga in oss igen.
Igår när jag gick och la mig visste jag att vid inloggning skulle jag behöva flytta mitt bloggkonto till det nya stället. Idag går det hur bra som helst att logga in som vanligt. Utan flytt. 
Bytet av plattformen avbröts inatt. 
Det fungerade visst inte. Något som de inte hade en aning om innan de började flytten med alla komplikationer som gjorde att allt var nedstängt i två dygn.  

Tänkte de på att det idag är den 1 april!?!


Kommentera
Postat av: Jill

Det var ju bra att du är igång igen! Jag försökte kommentera nu i helgen, men det gick ju inte.

Lät hur som helst supermysigt med bio. Det var verkligen evigheter sedan jag själv var iväg.

Ha det fint!

2008-04-01 @ 11:06:25
URL: http://husnummer30.blogspot.com
Postat av: AKP

ja man kan ju undra om d va ett aprilskämt :P

2008-04-01 @ 13:58:59
URL: http://akp.blogg.se

INNAN DU KOMMENTERAR:

[] Positiv och konstruktiv feedback uppskattas.
[] Kränkande kommentarer raderas och ip-adresser spärras.
[] Olaga hot eller förtal kommer att anmälas. Du är inte anonym på nätet!
[] Alla bilder och texter är upphovsrättsskyddade. All stöld kommer att anmälas.
[] Ställer du en fråga utan att ha en blogg så svarar jag i mitt kommentarsfält.

Behandla andra så som du själv vill bli behandlad!

NAMN:
KOM IHÅG MIG?

E-POST: [publiceras ej]

BLOGGADRESS:

KOMMENTAR:

Trackback
Startsida En skåning, numera bosatt i Värmland, som bloggar om familjelivet och dess mot- och medgångar. Min vardag med arbete, en stor familj med två egna barn och två bonusbarn. Mitt hem, scrapbooking, en massa ständigt pågående pyssel och projekt. Sen en tid tillbaks gör jag, på beställning, personliga barntavlor, och även tavlor passande till andra platser i hemmet. Förslag på tavlorna hittar ni här på bloggen. HUSnrNIO innehåller allt detta i en enda röra kryddat med en massa foton då jag gärna dokumenterar vår vardag genom kameralinsen.

Design & Copyright HUSnrNIO 2010 Totalt antal unika besökare Online nu:
Bloggar av mammor och gravida
RSS 2.0