Ett plan

Inte har det väl kunnat undgå någon som lyssnar på Mix Megapol om morgnarna att nu när Gry för andra gången har fyllt ett plan med vinterfrusna tjejer så har även Adam hakat på den idén.

Adam har tillsammans med Anders fixat en resa till Barcelona och biljetter till matchen Barcelona - Espanyol.
Enda måstet är att du är kille och att någon tycker att du är värd att få åka på en sådan grabbresa där det enligt Adam även kommer att ägnas tid åt att studera språket, arkitekturen och ätas god mat *hmm*.

Vem vill inte ha en man/sambo/pojkvän som kommer hem utvilad, mätt, belåten, delar med sig av kulturella och intressanta upplevelser och som dessutom säger att han älskar en på ett (för mig) främmande språk!
Funderar på om jag känner någon jag kan nominera...

Ni som gör det, HÄR, nominerar du.

image771
Bild:Mix Megapol



Kommentera
Postat av: Camilla

Nä, inte har man ungått det... :)
Och min söta sambo hade självklart nominerat mig. För det tyckte han jag var värd...
Men inte är jag med på det planet...*fnyser*
Så jag kan ju inte vara sämre... Självklart har jag nominerat min prins...

2008-04-10 @ 20:51:52
URL: http://camillos.blogg.se
Postat av: Terese

Jag har faktiskt nominerat min make :-)

2008-04-10 @ 21:40:53
URL: http://terese.wordpress.com

INNAN DU KOMMENTERAR:

[] Positiv och konstruktiv feedback uppskattas.
[] Kränkande kommentarer raderas och ip-adresser spärras.
[] Olaga hot eller förtal kommer att anmälas. Du är inte anonym på nätet!
[] Alla bilder och texter är upphovsrättsskyddade. All stöld kommer att anmälas.
[] Ställer du en fråga utan att ha en blogg så svarar jag i mitt kommentarsfält.

Behandla andra så som du själv vill bli behandlad!

NAMN:
KOM IHÅG MIG?

E-POST: [publiceras ej]

BLOGGADRESS:

KOMMENTAR:

Trackback
Startsida En skåning, numera bosatt i Värmland, som bloggar om familjelivet och dess mot- och medgångar. Min vardag med arbete, en stor familj med två egna barn och två bonusbarn. Mitt hem, scrapbooking, en massa ständigt pågående pyssel och projekt. Sen en tid tillbaks gör jag, på beställning, personliga barntavlor, och även tavlor passande till andra platser i hemmet. Förslag på tavlorna hittar ni här på bloggen. HUSnrNIO innehåller allt detta i en enda röra kryddat med en massa foton då jag gärna dokumenterar vår vardag genom kameralinsen.

Design & Copyright HUSnrNIO 2010 Totalt antal unika besökare Online nu:
Bloggar av mammor och gravida
RSS 2.0