Tapet del tre

Det verkar bli en följetong det här med tapet till den lilla fondväggen i lillebrors rum...

Efter att ha surfat en kort stund bland Midbecs tapetutbud för barnrum så har jag självklart blivit förtjust i de underbara stjärntapeterna i Keek-A-Boo serien.
Som så många andra verkar ha blivit när man söker bland bloggar och inspirationssidor för barnrum.

Efter ytterligare en stunds surfning har jag mer känslor för deras kollektion Zazoo än Keek-A-Boostjärnorna.
Zazoo serien har glada klara färger. Perfekt som fondvägg i barnrum.
Tyvärr så har jag inte hittat så många bilder på Zazoo på nätet så för att stilla mitt barntapetsbegär får det bli ett besök till Colorama även idag.

Tycker om den gröna färgen och vill påstå att man inte behöver att ha bården om man inte vill. Fast visst är den söt...
Girafferna i bården har snappats upp och schablonmålats på väggen i vänstra hörnet.

image790
Bild från BeckersNyaHem



Kommentera
Postat av: Jill

Svårt! Tillslut får du lägga alla alternativen framför dig, blunda och peka.

Men klara färger passar ju i barnrum. Och en riktigt bra idé att ta upp motivet och schablonmåla på en annan vägg.

Må gott!

2008-04-25 @ 11:23:21
URL: http://husnummer30.blogspot.com
Postat av: Malinbayard

Spännande att se resultatet hemma hos lillebror sedan! =) Vad det än blir menar jag...

2008-04-25 @ 11:57:38
URL: http://malinbayard.blogg.se
Postat av: Lottis

Ååååå önskar att jag letat lite mer när vi fick A...Det finns såååå mycket fint
:)

2008-04-25 @ 12:20:34
Postat av: MO

Så fint, gulliga giraffer, vad kul att få inreda ett litet barnrum....ha en fin helg, kram

2008-04-25 @ 13:47:25
URL: http://www.medaljongen.blogg.se
Postat av: MO

Så fint, gulliga giraffer, vad kul att få inreda ett litet barnrum....ha en fin helg, kram

2008-04-25 @ 13:47:58
URL: http://www.medaljongen.blogg.se
Postat av: MO

Jättegulligt rum o girafferna är så söta...Kul att få inreda ett litet sött barnrum, ha en trevlig helg, kram

2008-04-25 @ 18:33:40
URL: http://www.medaljongen.blogg.se
Postat av: Annika

Denna tapet tycker jag att du ska ha.... :) Klart gulligast... :)

2008-04-25 @ 21:33:51

INNAN DU KOMMENTERAR:

[] Positiv och konstruktiv feedback uppskattas.
[] Kränkande kommentarer raderas och ip-adresser spärras.
[] Olaga hot eller förtal kommer att anmälas. Du är inte anonym på nätet!
[] Alla bilder och texter är upphovsrättsskyddade. All stöld kommer att anmälas.
[] Ställer du en fråga utan att ha en blogg så svarar jag i mitt kommentarsfält.

Behandla andra så som du själv vill bli behandlad!

NAMN:
KOM IHÅG MIG?

E-POST: [publiceras ej]

BLOGGADRESS:

KOMMENTAR:

Trackback
Startsida En skåning, numera bosatt i Värmland, som bloggar om familjelivet och dess mot- och medgångar. Min vardag med arbete, en stor familj med två egna barn och två bonusbarn. Mitt hem, scrapbooking, en massa ständigt pågående pyssel och projekt. Sen en tid tillbaks gör jag, på beställning, personliga barntavlor, och även tavlor passande till andra platser i hemmet. Förslag på tavlorna hittar ni här på bloggen. HUSnrNIO innehåller allt detta i en enda röra kryddat med en massa foton då jag gärna dokumenterar vår vardag genom kameralinsen.

Design & Copyright HUSnrNIO 2010 Totalt antal unika besökare Online nu:
Bloggar av mammor och gravida
RSS 2.0