Regntips

När det regnar kan det ju vara lite uppiggande att delta i en tävling.
Det pågår ju en massa tävlingar runt om på bloggar men om man som jag fortfarande inte har köpt sig någon underbar skål från Marimekko att mumsa lördagsgodiset ur så tycker jag aboslut att man ska delta i Tjohalias tävling i samarbete med designonline som håller på fram till nästa torsdag (28/8).


Foto:Designonline

Ett annat tips på trevligheter att hitta på om man har en stund över en dag som denna är att göra små ordmoln som man sen kan printa ut och t.ex rama in.
Säkert har de flesta redan snappat upp detta med wordle då flertalet redan har bloggat om det men här kommer iallafall en extra påminnelse till en kul idé.



Kommentera
Postat av: Petra Bloggar

jag var inne på wordel för ett tag sedan, men jag fick det trist nog inte att funka, eller jag fattade nog snarare inte haha

KRAM

2008-08-22 @ 21:19:12
URL: http://petraodaniel.blogg.se/
Postat av: Sus i Hus

Hoppar in och passar på att önska dig en go helg! Tack för tipset om tävlingen ska ta en sväng förbi. KRAM

2008-08-23 @ 18:52:28
URL: http://susihus.blogg.se/
Postat av: Jenny & Lilla S

Åh, tack för påminnelsen, Wordle är verkligen en kul grej som jag glömt bort :-) Jättefin blogg du har!

2008-08-25 @ 09:43:00
URL: http://loranga.wordpress.com

INNAN DU KOMMENTERAR:

[] Positiv och konstruktiv feedback uppskattas.
[] Kränkande kommentarer raderas och ip-adresser spärras.
[] Olaga hot eller förtal kommer att anmälas. Du är inte anonym på nätet!
[] Alla bilder och texter är upphovsrättsskyddade. All stöld kommer att anmälas.
[] Ställer du en fråga utan att ha en blogg så svarar jag i mitt kommentarsfält.

Behandla andra så som du själv vill bli behandlad!

NAMN:
KOM IHÅG MIG?

E-POST: [publiceras ej]

BLOGGADRESS:

KOMMENTAR:

Trackback
Startsida En skåning, numera bosatt i Värmland, som bloggar om familjelivet och dess mot- och medgångar. Min vardag med arbete, en stor familj med två egna barn och två bonusbarn. Mitt hem, scrapbooking, en massa ständigt pågående pyssel och projekt. Sen en tid tillbaks gör jag, på beställning, personliga barntavlor, och även tavlor passande till andra platser i hemmet. Förslag på tavlorna hittar ni här på bloggen. HUSnrNIO innehåller allt detta i en enda röra kryddat med en massa foton då jag gärna dokumenterar vår vardag genom kameralinsen.

Design & Copyright HUSnrNIO 2010 Totalt antal unika besökare Online nu:
Bloggar av mammor och gravida
RSS 2.0