Ännu en grön sak

Man kan ju tro att mina tankar endast kretsar kring barn, barnrum och grönfärgade ting nu förtiden...
Så är det inte.
Tvärtom. 
Jag är mitt uppe i en jobbgrej som tar ganska mycket tid och energi utav mig. Tid och energi som jag skulle kunna använda till så mycket annat betydligt trevligare inom jobbet nu med tanke på att jag ska vara därifrån under såpass lång tid som det ändå blir i samband med föräldraledigheten.
Men nu har jag snart gjort allt jag kan och därmed får det vara nog.
Även om många av detaljerna smärtar.
Ska blunda och inte öppna ögonen förrän i oktober/november 2009. Får se vad det finns att se då och ta vidare beslut därifrån.
Fast innan jag blundar finns det en liten del kvar av förberedelser kvar att fixa med. För än så länge är jag inte helt slutkörd (även om jag märker att det finns mindre och mindre kvar utav mig) utan ska göra allt jag kan för det jag har rätt till.

Försöker att lägga fokus på allt annat som finns runt omkring mig och då magen är en stor del utav mitt liv just nu så blir det många tankar och minuter som ägnas åt allt kring den lille krabaten som bor där inne.
Just nu har jag ganska stort fokus på den mer lätsamma och roliga biten, dvs det lilla rummet på ovanvåningen, så här kommer ytterligare en liten grej jag har kikat på...

image826

En supersöt djungelmobil i blått och grönt från busigt.se
På deras hemsida finns det även helt ljuvligt söta barnkläder i plyschmaterial.


 



Kommentera
Postat av: Malin B

Mycket bättre att få lägga fokus på TREVLIGA saker!!!

2008-05-22 @ 13:32:26
URL: http://malinbayard.blogg.se
Postat av: Tina N

Jättegullig och helt i min smak.... Men jag förstår inte varför mobiler ska var fina ut vår synvinkel. Det är väl barnen som ska se motiven från deras läge...dvs underifrån.... ???

2008-05-22 @ 15:23:40
URL: http://mammatilltva.blogspot.com
Postat av: MO

Så gullig, vad kul o inreda ett litet barnrum, finns så mycket fint, kram

2008-05-22 @ 16:58:27
URL: http://www.medaljongen.blogg.se
Postat av: anna

så söt den skulle jag kunna tänka mig
ha en bra helg
kram
anna

2008-05-23 @ 10:15:51
URL: http://londonhem.blogspot.com/
Postat av: emelie

Den var jättesöt! När är det lillebror ska anlända?

2008-05-24 @ 08:18:42
URL: http://emeliekindwall.blogg.se
Postat av: Susihus

Så söt den var. Elefanterna liknar fem myror är fler än fyra elefanter...

2008-05-26 @ 13:19:54
Postat av: Ilyasanette

I would suggest using shades of blue. Much more relaxing to look at.

2008-09-24 @ 10:11:21
URL: http://ilyasanette.blogspot.com

INNAN DU KOMMENTERAR:

[] Positiv och konstruktiv feedback uppskattas.
[] Kränkande kommentarer raderas och ip-adresser spärras.
[] Olaga hot eller förtal kommer att anmälas. Du är inte anonym på nätet!
[] Alla bilder och texter är upphovsrättsskyddade. All stöld kommer att anmälas.
[] Ställer du en fråga utan att ha en blogg så svarar jag i mitt kommentarsfält.

Behandla andra så som du själv vill bli behandlad!

NAMN:
KOM IHÅG MIG?

E-POST: [publiceras ej]

BLOGGADRESS:

KOMMENTAR:

Trackback
Startsida En skåning, numera bosatt i Värmland, som bloggar om familjelivet och dess mot- och medgångar. Min vardag med arbete, en stor familj med två egna barn och två bonusbarn. Mitt hem, scrapbooking, en massa ständigt pågående pyssel och projekt. Sen en tid tillbaks gör jag, på beställning, personliga barntavlor, och även tavlor passande till andra platser i hemmet. Förslag på tavlorna hittar ni här på bloggen. HUSnrNIO innehåller allt detta i en enda röra kryddat med en massa foton då jag gärna dokumenterar vår vardag genom kameralinsen.

Design & Copyright HUSnrNIO 2010 Totalt antal unika besökare Online nu:
Bloggar av mammor och gravida
RSS 2.0