Lite sött

Rabarberpaj gjord på egna rabarber.
En perfekt avslutning på en lång dag.

Har bl.a varit ute och målat vårt stora vinröda skåp den första strykningen. Skåpet är tänkt att förvandlas till vitrinskåp och ha sin plats i vardagsrummet.
Egentligen skulle jag vilja lämna bort det och köpa ett sideboard, gärna Bonde från Ikeas sortiment, men L vill gärna att skåpet ska få finnas kvar hos oss och då är en make over som vitrinskåp det smartaste jag kunde komma på.
Får väl se när det blir färdigt. Kanske blir jag positivt överraskad över dess funktion och nya utseende.
Jag tycker ju egentligen att det är en fin möbel men den kräver sin plats då det är ganska stort.

Nä som sagt, lite paj innan det är dax att sova.

image829
Bild©hilajns.blogg.se


Kommentera
Postat av: Anonym

Mmmm... så gott med paj... :)

2008-05-27 @ 22:06:52
Postat av: Liza

Mummmms! Få man smaka en bit?????
Hos oss har rabarbern precis börjat titta upp ur backen!!
Sov gott!
KRAM!

2008-05-27 @ 22:31:59
URL: http://vardagslycka.blogg.se
Postat av: Malin B

Rabarberpaj är mums!
Vi mumsade ju i lördags kväll...
Du har ALLTID så många förnyelseprojekt på gång. Jag är så imponerad över att du hinner/orkar.

2008-05-27 @ 22:35:27
URL: http://malinbayard.blogg.se
Postat av: mia dh

Ååååååå rabarberpaj är absolut godaste pajen, tänk att ha egen rabarber, lycka.
Ha det fint.

2008-05-27 @ 23:14:01
URL: http://desperatahemmafrun.blogg.se
Postat av: Anna

Oj vad sugen jag blev på paj =)

2008-05-28 @ 10:43:34
URL: http://www.mittlillabo.blogg.se
Postat av: Anna

Grattis till bebisen i magen! Tack för kommentaren i min nya blogg.
Huset var visst svårt att få tag på, men det kommer nog in flera till hösten/vintern.
Kram Anna

2008-05-28 @ 14:18:13

INNAN DU KOMMENTERAR:

[] Positiv och konstruktiv feedback uppskattas.
[] Kränkande kommentarer raderas och ip-adresser spärras.
[] Olaga hot eller förtal kommer att anmälas. Du är inte anonym på nätet!
[] Alla bilder och texter är upphovsrättsskyddade. All stöld kommer att anmälas.
[] Ställer du en fråga utan att ha en blogg så svarar jag i mitt kommentarsfält.

Behandla andra så som du själv vill bli behandlad!

NAMN:
KOM IHÅG MIG?

E-POST: [publiceras ej]

BLOGGADRESS:

KOMMENTAR:

Trackback
Startsida En skåning, numera bosatt i Värmland, som bloggar om familjelivet och dess mot- och medgångar. Min vardag med arbete, en stor familj med två egna barn och två bonusbarn. Mitt hem, scrapbooking, en massa ständigt pågående pyssel och projekt. Sen en tid tillbaks gör jag, på beställning, personliga barntavlor, och även tavlor passande till andra platser i hemmet. Förslag på tavlorna hittar ni här på bloggen. HUSnrNIO innehåller allt detta i en enda röra kryddat med en massa foton då jag gärna dokumenterar vår vardag genom kameralinsen.

Design & Copyright HUSnrNIO 2010 Totalt antal unika besökare Online nu:
Bloggar av mammor och gravida
RSS 2.0