En hyllad liten människa

Idag har det varit ännu en dag då trevliga människor dykt upp på besök för att hylla den nyfödde prinsen.
Alla dessa besök innebär oftast gåvor, så även idag.
Två stycken ljuvligt fina outfits, en från H&M och en från Lindex, som vi tackar och bockar för.

Alla dessa fikagäster har gjort så att frysen gapar tom på fikabröd vilket inte händer så ofta eftersom jag gärna ägnar en del av min lediga tid åt att baka.
Har planer på att baka lite gott till veckan och fylla frysen med eftersom mina föräldrar dyker upp från Skåne och förhoppningsvis kan jag då få lite avlastning på barnfronten.

Med näsborrarna fyllda utav blomdofter ska jag nu sjunka ner i soffan och försöka få liv i prinsen för min kropp signalerar att det borde vara ätdax för honom nu.

Önskar er en trevlig lördagkväll.





Bild:Hiljans.blogg.se©


Kommentera
Postat av: Misen

Vilka fina blommor, det där ser vi fram emot att få vara med om själva snart. Skickar en virtuell ros!

2008-10-11 @ 19:34:24
URL: http://homeostas.blogg.se/
Postat av: Malin B

Å, så mycket fina blommor!

Bra att du förevigar dem på fotografi för att ta fram och minnas en dag längre fram.

Minns minsann hur det kändes då barnen bara sov och sov och en annann bara ville att de skulle vakna så att det lättade på trycket på ett visst ställe. ;)

Vad kul att få mormor och morfarbesök! Det uppskattas säkert av framförallt tjejerna i familjen. =) De måste lääääängta.

2008-10-11 @ 20:34:36
URL: http://malinbayard.blogg.se/
Postat av: MO

Klart alla är nyfikna på den nya familjemedlemmen.....Så många fina blommor ni fått..kul, kramar tilll er

2008-10-12 @ 14:58:24
URL: http://medaljongen.blogg.se/
Postat av: Jessica

jisses, ska du hinna baka också! Vad dåligt samvete jag får! Jag hinner ingenting och du ska hinna det som just fått en lite!!

2008-10-13 @ 09:29:43
URL: http://detsvartataket.blogspot.com

INNAN DU KOMMENTERAR:

[] Positiv och konstruktiv feedback uppskattas.
[] Kränkande kommentarer raderas och ip-adresser spärras.
[] Olaga hot eller förtal kommer att anmälas. Du är inte anonym på nätet!
[] Alla bilder och texter är upphovsrättsskyddade. All stöld kommer att anmälas.
[] Ställer du en fråga utan att ha en blogg så svarar jag i mitt kommentarsfält.

Behandla andra så som du själv vill bli behandlad!

NAMN:
KOM IHÅG MIG?

E-POST: [publiceras ej]

BLOGGADRESS:

KOMMENTAR:

Trackback
Startsida En skåning, numera bosatt i Värmland, som bloggar om familjelivet och dess mot- och medgångar. Min vardag med arbete, en stor familj med två egna barn och två bonusbarn. Mitt hem, scrapbooking, en massa ständigt pågående pyssel och projekt. Sen en tid tillbaks gör jag, på beställning, personliga barntavlor, och även tavlor passande till andra platser i hemmet. Förslag på tavlorna hittar ni här på bloggen. HUSnrNIO innehåller allt detta i en enda röra kryddat med en massa foton då jag gärna dokumenterar vår vardag genom kameralinsen.

Design & Copyright HUSnrNIO 2010 Totalt antal unika besökare Online nu:
Bloggar av mammor och gravida
RSS 2.0