Premiär idag

Det är väl ingen som har kunnat undgå att H&M nu satsar på en hemmakollektion!
Idag är premiärdagen och nu är det fritt fram att handla heminredning via deras webbshop. 
 
Kollektionen är uppdelad efter hemmets olika rum så som badrum, kök, vardagsrum och sovrum och heter Graphic, Colourful, Natural och Classic.
Det säljs bl.a sängkläder, filtar, dukar, kuddar och handdukar till humana priser.

Eftersom lilla M fortfarande sover sin skönhetssömn ska jag passa på att spana in utbudet.

Bild:H&M



Kommentera
Postat av: Helen

Jo jag hade faktiskt missat det, men ska absolut spana in deras sortiment.

2009-02-19 @ 09:49:29
URL: http://famstenstroms.blogg.se/
Postat av: Lottis

Halloj...I morgon skall vi åka bort men vi dvs jag och A-mannen åker från KD vid 14 tiden.....måste koppla ner...stänger av nu..kommer strax med mer....

2009-02-19 @ 10:57:11
URL: http://charlotta.brohede.se
Postat av: Lottis

Så fram tills dess (14.00) är vi hemma...men skall packa och dona....så om du har möjlighet att komma förbi...jag hinner tyvärr inte åak till dig...och i kväll jobbar jag till 22...men min mamma och ppapa finns iofs hemma i dag...och bokstäverna ligger till vänster på skrivbordet.... :)

2009-02-19 @ 11:18:03
URL: http://charlotta.brohede.se
Postat av: Lisa

hm, det har faktiskt undgått mig :) måste kika...

2009-02-19 @ 15:43:29
URL: http://majamyra.blogspot.com
Postat av: Fröken Fräken

Denna kollektion måste ju bara var det mest bloggade om idag!! Själv föll jag bland annat för ett påslakan med text och siffror!...

2009-02-19 @ 19:49:24
URL: http://tusenideer.blogspot.com

INNAN DU KOMMENTERAR:

[] Positiv och konstruktiv feedback uppskattas.
[] Kränkande kommentarer raderas och ip-adresser spärras.
[] Olaga hot eller förtal kommer att anmälas. Du är inte anonym på nätet!
[] Alla bilder och texter är upphovsrättsskyddade. All stöld kommer att anmälas.
[] Ställer du en fråga utan att ha en blogg så svarar jag i mitt kommentarsfält.

Behandla andra så som du själv vill bli behandlad!

NAMN:
KOM IHÅG MIG?

E-POST: [publiceras ej]

BLOGGADRESS:

KOMMENTAR:

Trackback
Startsida En skåning, numera bosatt i Värmland, som bloggar om familjelivet och dess mot- och medgångar. Min vardag med arbete, en stor familj med två egna barn och två bonusbarn. Mitt hem, scrapbooking, en massa ständigt pågående pyssel och projekt. Sen en tid tillbaks gör jag, på beställning, personliga barntavlor, och även tavlor passande till andra platser i hemmet. Förslag på tavlorna hittar ni här på bloggen. HUSnrNIO innehåller allt detta i en enda röra kryddat med en massa foton då jag gärna dokumenterar vår vardag genom kameralinsen.

Design & Copyright HUSnrNIO 2010 Totalt antal unika besökare Online nu:
Bloggar av mammor och gravida
RSS 2.0