Utmanad

Så var det min tur att få utmaningen som florerar på många bloggar just nu. 
Utmaningen landade hos mig från Vårt husbygge.

Reglerna är enkla:
- Gå in i mappen Mina bilder.
- Gå till den sjätte mappen och välj därefter den sjätte bilden i den mappen.
- Visa bilden på bloggen och skriv något om den.
- Invitera sex stycken nya till att vara med på utmaningen.
- Länka till dem och låt dem veta att de är utmanade.

Bilden, mitt darrhänt egenmålade fågelhus, en dag då det snöade, snöade och snöade...
Den här bilden har jag faktiskt haft med på bloggen tidigare Närmare bestämt den 6 januari 2008.
Idag, nästan exakt 13 månader senare, är det ganska mycket snö utanför fönstret men däremot inget fågelhus för det fick flytta på sig för fjärrvärmegrävningen och har sen dess inte kommit tillbaka på sin plats.

©HUSnrNIO

Jag skickar utmaningen vidare till härliga Malin, för hon har inte gjort den ännu, eller har jag lyckats missa det...?, och till alla er andra som vill ha lite kul tidsfördriv bland era fotomappar.


Kommentera
Postat av: Liza

Så gulligt fågelhus!

KRAAAAAAAAAM!

Liza

2009-02-07 @ 13:59:28
URL: http://vardagslycka.blogg.se/
Postat av: Camilla

Man tackar... :)

2009-02-07 @ 15:30:34
URL: http://camillos.blogg.se/

INNAN DU KOMMENTERAR:

[] Positiv och konstruktiv feedback uppskattas.
[] Kränkande kommentarer raderas och ip-adresser spärras.
[] Olaga hot eller förtal kommer att anmälas. Du är inte anonym på nätet!
[] Alla bilder och texter är upphovsrättsskyddade. All stöld kommer att anmälas.
[] Ställer du en fråga utan att ha en blogg så svarar jag i mitt kommentarsfält.

Behandla andra så som du själv vill bli behandlad!

NAMN:
KOM IHÅG MIG?

E-POST: [publiceras ej]

BLOGGADRESS:

KOMMENTAR:

Trackback
Startsida En skåning, numera bosatt i Värmland, som bloggar om familjelivet och dess mot- och medgångar. Min vardag med arbete, en stor familj med två egna barn och två bonusbarn. Mitt hem, scrapbooking, en massa ständigt pågående pyssel och projekt. Sen en tid tillbaks gör jag, på beställning, personliga barntavlor, och även tavlor passande till andra platser i hemmet. Förslag på tavlorna hittar ni här på bloggen. HUSnrNIO innehåller allt detta i en enda röra kryddat med en massa foton då jag gärna dokumenterar vår vardag genom kameralinsen.

Design & Copyright HUSnrNIO 2010 Totalt antal unika besökare Online nu:
Bloggar av mammor och gravida
RSS 2.0