Röda, sneakersinspirerade, barnskor

När M var med på modevisningen i helgen hade han kläder från meandi på sig och på fötterna skor från Vincent Shoe Store.
Kläderna försvann i mängden då det var fler barn som visade kläder från meandi men skorna stack ut och flera positiva kommentarer lät höras om dem.

Skorna han hade på sig heter Gian och hittas under kategorin "promenad" på Vincents hemsida.
De är sportiga, mjuka och följsamma. Riktigt coola men inte krångliga för det utan enkla att ta av och på då de har ett kardborrfäste. De tre vita banden på skon är av resår och hjälper till att hålla skon kvar bra på foten. 

Det är inte bara jag som är förtjust i de röda skorna utan även M älskar dem.
Han har ännu inte haft dem på sig utomhus så de blivit lortiga vilket gör att han kan få springa omkring med dem hemma närhelst han vill och det gör han så gärna.
Han går och hämtar dem och vill att jag hjälper honom att ta på dem och sen försöker han sig på att göra rivstarter, jämfotahopp och att dansa med skorna på sig.
Polisbilen är t.ex mycket enklare att kicka igång med ett par röda skor på fötterna:-) 

Bilder:Privata©HUSnrNIO

Ni som besökte Barnmässan kanske även passade på att besöka Vincents Shoe Stores monter.
Iallafall var det en nöjd och glad Anna (som äger butiken i Karlstad) som efter mässan konstaterade att de hade fått fylla på sina varor hela fyra gånger under den gångna helgen.
Alla kunder verkade nöjda och glada och det trots att det i mässlokalen var väldigt varmt och under lördagen, som var den dag med flest besökare, även trångt om utrymmet.
Anna hälsar tack till er alla som besökte montern och hoppas att ni är nöjda med era skoköp.

Bild från Vincent Shoe Stores monter.

Bild:Privat©HUSnrNIO

Under påskhelgen har Vincent Shoe Store i Duvanhuset öppet varje dag och förutom att man fortfarande kan köpa det prisvärda vårpaketet innehållandes valfri gummistövel, valfri gympadoja samt tre par strumpor för 699 kronor kan man även köpa tre par strumpor för 99 kronor. Dessa strumpor finns i flera färger och utföranden i storlekarna 16-36.
De röda Gianskorna som M har på sig finns givetvis i butiken och är helt klart värda att ta en sväng in för att se närmre på. De finns även i färgerna blått, svart och rosa.



Kommentera
Postat av: Designing good life - Sarah

Super coola skor! Hoppas att du får en bra påsk.

2010-04-01 @ 10:28:42
URL: http://www.designinggoodlife.se
Postat av: Annelie

Men vilka fina! Dom där ska jag verkligen kika närmre på!



Ha en underbar påsk och mys med familjen!



Kram!

2010-04-01 @ 10:44:02
URL: http://dansbanegatan.blogg.se/
Postat av: Sockenvägens Söta

Grymma skor, så snygga!!! Här börjar sjukstugan lätta peppar peppar Så jag hoppas vi kan njuta av solen senare i helgen, nu väntar vi bara hem den nyopererade mannen. Önskar er en riktigt fin sag, hoppas påskharen hittar till er :-) KRAM

2010-04-01 @ 12:17:06
URL: http://lurans.blogg.se/
Postat av: sofi

Super snygga skor... förstår om han gillar dem =)

Angeånde mitt påskris får det nog vara i år. Lite trist men inte hela världen. Får vara ute mer i god tid nästa år ist. GLAD PÅSK!!!! Kram

2010-04-01 @ 12:22:00
URL: http://sofij77.blogg.se/
Postat av: Knaada

Dom var verkligen superläckra! Får ta en titt på hemsidan tror jag...

2010-04-01 @ 14:29:59
URL: http://knaada.com
Postat av: Angelica

Vilken tuffing!



SV: Vi mår bra allihop, jag klarade mig från den vidriga sjukdomen.

Jag mailade Anna igår så nu väntar vi med spänning på den snygga ryggsäcken. Återigen tack för en rolig tävling!



Glad Påsk!

2010-04-01 @ 19:25:19
URL: http://varthusbygge.blogg.se/
Postat av: FLOOSAN

Dom skorna har jag också sneglat på super snygga!

glad påsk

2010-04-01 @ 20:59:09
URL: http://floosan.blogg.se/
Postat av: MammasRussin

Grymma skor!!! Jag faller lätt för röda, det är så läckert!!

Önskar dig och de dina en underbar påsk!



KRAMIS

2010-04-01 @ 21:35:18
URL: http://mammasrussin.blogspot.com/
Postat av: hemmabloggaren

Wao, sånna pjuck skulle jag vilja ha :D



Glad påsk på er!

2010-04-02 @ 07:56:57
URL: http://hemmabloggaren.blogspot.com
Postat av: Erica

dom skorna var riktigt fina!



glad påsk!

2010-04-02 @ 15:34:49
URL: http://thereisnoplacelikehome.blogg.se/

INNAN DU KOMMENTERAR:

[] Positiv och konstruktiv feedback uppskattas.
[] Kränkande kommentarer raderas och ip-adresser spärras.
[] Olaga hot eller förtal kommer att anmälas. Du är inte anonym på nätet!
[] Alla bilder och texter är upphovsrättsskyddade. All stöld kommer att anmälas.
[] Ställer du en fråga utan att ha en blogg så svarar jag i mitt kommentarsfält.

Behandla andra så som du själv vill bli behandlad!

NAMN:
KOM IHÅG MIG?

E-POST: [publiceras ej]

BLOGGADRESS:

KOMMENTAR:

Trackback
Startsida En skåning, numera bosatt i Värmland, som bloggar om familjelivet och dess mot- och medgångar. Min vardag med arbete, en stor familj med två egna barn och två bonusbarn. Mitt hem, scrapbooking, en massa ständigt pågående pyssel och projekt. Sen en tid tillbaks gör jag, på beställning, personliga barntavlor, och även tavlor passande till andra platser i hemmet. Förslag på tavlorna hittar ni här på bloggen. HUSnrNIO innehåller allt detta i en enda röra kryddat med en massa foton då jag gärna dokumenterar vår vardag genom kameralinsen.

Design & Copyright HUSnrNIO 2010 Totalt antal unika besökare Online nu:
Bloggar av mammor och gravida
RSS 2.0