V.I.P-fest & Sandalfrossa

Idag, torsdag, är det Citykväll i Karlstad.
Butikerna har öppet till 21.00 och det kommer bl.a att bjudas på underhållning och auktion där hela behållningen går till Alla kvinnors hus. 
Under V.I.P-festen i Karlstad ikväll kommer butikerna också att ha en hel del bra erbjudanden till oss kunder.
Vincent Shoe Store bjuder på både bubbel och godis i butiken i Duvanhuset samt ger alla sina kunder 150 kronor i rabatt vid köp av valfri vår/sommarsko.

Toppen är det att Anna lagom till denna kväll fått in en hel del sommarnyheter i sin butik!

Sandaler utan öppen tå är perfekta till små, och även till de lite större barn, med massor av spring i benen. Att slippa behöva vara med om att skrapa upp tårna är något som både barn och föräldrar uppskattar. Allra helst om man har upplevt det...

Sandalen Tracy är en stängd flicksandal för de allra minsta. En bra "förstasandal" då den ger ordentligt med stöd runtom för de som ska börja lära sig att gå eller precis har lärt sig. Tracy som är tjejmodellen till sandalen Bob, finns i färgerna silver, vitt, rött, rosa och kostar 399 kronor.

Sandalen Sean, som är min favorit bland de nyinkomna sandalerna då den påminner om min favoritsko Jaspar, finns i stl 20-27. Den ger med sitt utformande ett bra stöd runtom foten trots att det är en sandal och inte en hel sko. Sean finns i vitt, brunt, rött, blått och kostar 449 kronor.

Letar man efter något större storlekar så är sandalerna Elton och Ebba nytt och fräscht.
Båda sandalerna finns i stl 24-35 och i flera färger. 
Elton och Ebba har en grövre sula än Sean och Tracy och passar därför bättre till de lite större barnen eftersom de sliter mer på sulan än de mindre.
Alla sandalerna ovan är i äkta skinn för en skönare och bättre passform på barnets fot.

Det får nog bli en kvällstripp till Vincent idag ändå. Det är liksom svårt att motstå 150 kronors rabatt. Speciellt när lille M inte har några sandaler i sina ägor ännu...

Bild:Eget kollage med bilder från Vincent Shoe Store


Kommentera
Postat av: Sanna

hej !



Allt bra med dig ?

Om du fick välja en grej helt gratis ifrån Mahingo.com vad skulle du då vilja ha ?

Tala bara om det för mig så kan du vinna just det du önskar



http://moonzanna.se/2010/april/supertavling-med-mahingo.html#comment

kram Sanna

2010-04-29 @ 12:31:39
URL: http://moonzanna.se
Postat av: Lottis

Ja det hoppas jag också! Jag valde den STORA storleken...den blir lite avlång men jag gillar stora rutor :)



2010-04-29 @ 22:39:04
URL: http://lottis.brohede.se
Postat av: Lottis

Den börjar dock inte gälla förän till hösten för jag har hamnat i skolårets kallender värld...men den är bra att ha nu när hösten skall börja planeras :)

2010-04-30 @ 08:28:57
URL: http://lottis.brohede.se
Postat av: Dorothea - Ett nästintill trillingliv.

Jag har också börjat samarbeta med Vincent :) Kul va :)

2010-05-03 @ 22:40:10
URL: http://www.alltforforaldrar.se/theans

INNAN DU KOMMENTERAR:

[] Positiv och konstruktiv feedback uppskattas.
[] Kränkande kommentarer raderas och ip-adresser spärras.
[] Olaga hot eller förtal kommer att anmälas. Du är inte anonym på nätet!
[] Alla bilder och texter är upphovsrättsskyddade. All stöld kommer att anmälas.
[] Ställer du en fråga utan att ha en blogg så svarar jag i mitt kommentarsfält.

Behandla andra så som du själv vill bli behandlad!

NAMN:
KOM IHÅG MIG?

E-POST: [publiceras ej]

BLOGGADRESS:

KOMMENTAR:

Trackback
Startsida En skåning, numera bosatt i Värmland, som bloggar om familjelivet och dess mot- och medgångar. Min vardag med arbete, en stor familj med två egna barn och två bonusbarn. Mitt hem, scrapbooking, en massa ständigt pågående pyssel och projekt. Sen en tid tillbaks gör jag, på beställning, personliga barntavlor, och även tavlor passande till andra platser i hemmet. Förslag på tavlorna hittar ni här på bloggen. HUSnrNIO innehåller allt detta i en enda röra kryddat med en massa foton då jag gärna dokumenterar vår vardag genom kameralinsen.

Design & Copyright HUSnrNIO 2010 Totalt antal unika besökare Online nu:
Bloggar av mammor och gravida
RSS 2.0