Sifferkoder

Shellkortet - använt vid varje tankning av bilen under flera års tid. Handlat tidningar m.m på. 
Vad har jag för kod?
Jag har nu flera gånger testat att knappa in en sifferkombination som i mina öron låter igenkännande utan att lyckas få till den rätta koden. 

Man får ju bara prova två gånger per månad för annars tar de kortet. Kanske borde jag efter att ha försökt nu i två månaders tid beställa ett nytt kort eller kan man kanske bara få en ny kod...?
Envis som jag är kommer jag säkert att stå där vid bensinpumpen även i februari. Jag tror ju mig veta ungefär vilka siffror det ska vara!

Vad jag däremot kommer ihåg är pinkoden till min jobbtelefon, på första försöket dessutom, och det efter att ha varit föräldraledig i femton månader (då jag har haft telefonen avstängd och liggandes i en låda).

Hmmm:S



Kommentera
Postat av: Nilla

Usch ja, alla dessa koder och lösenord... Efter min mammaledighet hade jag inte en susning om mitt login till datorn på jobbet... det blev att skaffa nytt. jag har fortfarande inte kommit på det :-)

2010-01-12 @ 12:40:20
URL: http://tankebubblor.blogg.se/
Postat av: Linda

Fy vad jobbigt såntdär är, vi har också en del kort vi inte kommer ihåg koden på, som tur är går vissa att använda iaf bara man har leg.

Ring och hör, borde ju bara kunna få en ny kod tycker man.

Kramkram

2010-01-12 @ 14:23:34
URL: http://uppochnervandahuset.se
Postat av: Liza

Har blivit av med bankomatkortet en gång när vi nyss hade flyttat till vår lägenhet.. tryckte portkoden istället!! :D

Kram!

Liza

2010-01-12 @ 17:52:35
URL: http://vardagslycka.blogg.se/

INNAN DU KOMMENTERAR:

[] Positiv och konstruktiv feedback uppskattas.
[] Kränkande kommentarer raderas och ip-adresser spärras.
[] Olaga hot eller förtal kommer att anmälas. Du är inte anonym på nätet!
[] Alla bilder och texter är upphovsrättsskyddade. All stöld kommer att anmälas.
[] Ställer du en fråga utan att ha en blogg så svarar jag i mitt kommentarsfält.

Behandla andra så som du själv vill bli behandlad!

NAMN:
KOM IHÅG MIG?

E-POST: [publiceras ej]

BLOGGADRESS:

KOMMENTAR:

Trackback
Startsida En skåning, numera bosatt i Värmland, som bloggar om familjelivet och dess mot- och medgångar. Min vardag med arbete, en stor familj med två egna barn och två bonusbarn. Mitt hem, scrapbooking, en massa ständigt pågående pyssel och projekt. Sen en tid tillbaks gör jag, på beställning, personliga barntavlor, och även tavlor passande till andra platser i hemmet. Förslag på tavlorna hittar ni här på bloggen. HUSnrNIO innehåller allt detta i en enda röra kryddat med en massa foton då jag gärna dokumenterar vår vardag genom kameralinsen.

Design & Copyright HUSnrNIO 2010 Totalt antal unika besökare Online nu:
Bloggar av mammor och gravida
RSS 2.0