Bakom mörka glas...

Sommarvärmen förvandlar mina barn till trötta och gnälliga ligister framåt seneftermiddagen.
Att få låna mammas solglasögon livar upp stämningen och skapar skratt och lustigheter i åtminstone en halvtimme...

Bilder:Helen©HUSnrNIO

Att sitta på golvet i hallen och genom kameralinsen se på när M gömmer sig bakom de mörka solglasögonen blev ett mysigt break för oss igår eftermiddag, en eftermiddag som annars mest präglades utav bråk mellan barnen och en hel rad med mindre olycksincidenter där de slog i både ben, skrapade tårna och fick bulor i huvudet.



Kommentera
Postat av: Prinsessan på Ärten

Ja man får hitta de små guldkorna i vardagen. En annan kan ju bli tjurig av hunger så att sambon springer och gömmer sig, tur han är kock, haha.

2010-06-23 @ 16:05:26
URL: http://prinsessanpaartens.blogg.se/
Postat av: Ingela la la

Vilka härliga bilder, just solglasögon är en favorit här hemma med.



Hoppas att du får en fin midsommar!



Kram

2010-06-23 @ 21:03:51
URL: http://www.ingelalala.se
Postat av: MammasRussin

Vilken liten charmknutte! Ler stooort här när jag ser bilderna!

Allt gott till er! KRAM

2010-06-23 @ 21:20:38
URL: http://mammasrussin.blogspot.com/
Postat av: Linda

Godingen:) så himla fin!

Kram

2010-06-23 @ 22:34:03
URL: http://uppochnervandahuset.se
Postat av: C

Fina M med sina lockar! Hoppas han vill ha blomsterkransen på sig imorgon, för då kommer han bli finast på hela midsommarfirandet :)

2010-06-24 @ 07:30:12
URL: http://knasungar.blogg.se/

INNAN DU KOMMENTERAR:

[] Positiv och konstruktiv feedback uppskattas.
[] Kränkande kommentarer raderas och ip-adresser spärras.
[] Olaga hot eller förtal kommer att anmälas. Du är inte anonym på nätet!
[] Alla bilder och texter är upphovsrättsskyddade. All stöld kommer att anmälas.
[] Ställer du en fråga utan att ha en blogg så svarar jag i mitt kommentarsfält.

Behandla andra så som du själv vill bli behandlad!

NAMN:
KOM IHÅG MIG?

E-POST: [publiceras ej]

BLOGGADRESS:

KOMMENTAR:

Trackback
Startsida En skåning, numera bosatt i Värmland, som bloggar om familjelivet och dess mot- och medgångar. Min vardag med arbete, en stor familj med två egna barn och två bonusbarn. Mitt hem, scrapbooking, en massa ständigt pågående pyssel och projekt. Sen en tid tillbaks gör jag, på beställning, personliga barntavlor, och även tavlor passande till andra platser i hemmet. Förslag på tavlorna hittar ni här på bloggen. HUSnrNIO innehåller allt detta i en enda röra kryddat med en massa foton då jag gärna dokumenterar vår vardag genom kameralinsen.

Design & Copyright HUSnrNIO 2010 Totalt antal unika besökare Online nu:
Bloggar av mammor och gravida
RSS 2.0