Tävlingen är avgjord



Tack till alla er som deltagit i tävlingen.  
Det är verkligen kul att såpass många har velat deltaga och dessutom spridit den via bloggar och via mail till vänner. Jag har tack vare det upptäckt nya och fina bloggar som jag kommer att fortsätta följa nu.

Tack till Vincent Shoe Store i Karlstad och Anna för sponsringen av den fina och coola väskan.
Till er andra som inte vunnit - håll utkik - för det kommer fler tävlingar med produkter från Vincent här frampå.

Ni som ska besöka Barnmässan i Karlstad (som startar imorgon och pågår under hela helgen) har möjlighet att träffa Anna personligen då hon deltar som enda utställare av barnskor på mässan.
I Vincent Shoe Stores monter kommer det att vara utdelning av goddiebags innehållande vår/sommarmagasinet, en Alcazar-cd med bl.a en specialskriven låt till Vincent Shoe Store samt olika rabatterbjudanden.
Alla som registrerar sig i deras kundklubb får dessutom en present.

Värt att notera lite extra nu om man tycker om Vincent Shoe Stores produkter är att man kan köpa ett vårpaket innehållande en valfri gummistövel, en valfri gympadoja + tre par strumpor för 699 kronor.
Eller varför inte kika lite närmre på Neoprenstöveln som är en stövel tillverkad i Neopren. 
Jag har inte provat den själv än på mina barn men den sägs vara en perfekt stövel att ha nu när det är kallt på morgonen, varmare på dagen och en massa slask och pölar överallt eftersom den håller värmen, är vattentät men ändå låter foten andas. 


Om det är någon som funderar på hur vi fick fram en vinnare så kan jag berätta att det gick till såhär:
Jag skrev upp namnen på alla de som anmält sig till att vara med i tävligen. En hel del namn skrevs upp två gånger då de deltog med två lotter.
Därefter klippte jag remsor där varje remsa var en lott med ett namn på.
"Lotterna" blandades i en skål och L drog sen, utan att kika, en lott - dvs vinnaren Angelica :-)


Kommentera
Postat av: Malin B

Grattis till Angelica! =)

En härlig känsla att vinna något fint.



Synd att Neopren inte finns i storlek 39, den med blåa rutor på hade passat min fot då! ;)

2010-03-25 @ 08:22:09
URL: http://malinbayard.blogg.se/
Postat av: Helen

Grattis Angelica.

Ska kika närmare på vårpaketet.

Ha en bra dag.

Kram

2010-03-25 @ 08:28:11
URL: http://famstenstroms.blogg.se/
Postat av: Carolina

Grattis till vinnaren :-)

2010-03-25 @ 09:47:19
URL: http://carolina1979.se
Postat av: Angelica

Åååå vad glad jag blev när jag sartade datorn och såg att jag hade unnit. Nu ska lilla M själv få välja vilken färg hon vill ha, jag gissar att de blir en rosa =)



Tack till både dig och Vincent Shoestore!



Ha de gott!

2010-03-25 @ 17:45:48
URL: http://varthusbygge.blogg.se/
Postat av: Lottis

Det gör inget, själv hade jag glömta tt jag hade ett möte kl 12...blev uppringd nyss...men det är bara att sattsa och försöka en annan dag!



hoppas det funkar med allt i morgon...



kram kram

2010-03-25 @ 18:03:07
URL: http://lottis.brohede.se
Postat av: Terese

Grattis till Angelica!



Vad kul att Vincent kommmer finnas på Barnmässan. Ska åka dit imorgon, får hoppas jag har tid att vara där när modeshowen är också så jag får se lilla M :-)



Ha en bra fredag!

2010-03-26 @ 10:29:40
URL: http://terese.wordpress.com

INNAN DU KOMMENTERAR:

[] Positiv och konstruktiv feedback uppskattas.
[] Kränkande kommentarer raderas och ip-adresser spärras.
[] Olaga hot eller förtal kommer att anmälas. Du är inte anonym på nätet!
[] Alla bilder och texter är upphovsrättsskyddade. All stöld kommer att anmälas.
[] Ställer du en fråga utan att ha en blogg så svarar jag i mitt kommentarsfält.

Behandla andra så som du själv vill bli behandlad!

NAMN:
KOM IHÅG MIG?

E-POST: [publiceras ej]

BLOGGADRESS:

KOMMENTAR:

Trackback
Startsida En skåning, numera bosatt i Värmland, som bloggar om familjelivet och dess mot- och medgångar. Min vardag med arbete, en stor familj med två egna barn och två bonusbarn. Mitt hem, scrapbooking, en massa ständigt pågående pyssel och projekt. Sen en tid tillbaks gör jag, på beställning, personliga barntavlor, och även tavlor passande till andra platser i hemmet. Förslag på tavlorna hittar ni här på bloggen. HUSnrNIO innehåller allt detta i en enda röra kryddat med en massa foton då jag gärna dokumenterar vår vardag genom kameralinsen.

Design & Copyright HUSnrNIO 2010 Totalt antal unika besökare Online nu:
Bloggar av mammor och gravida
RSS 2.0