Dagen före första advent

Ledig lördag och två kalas inbokade, ett hus som behöver sig en rejäl uppryckning framförallt på dammsugnings och dammtorkningsfronten, fem pers i kö till duschen och lika många som ska göra sig kalasfina.
Så är det hemma hos oss idag dagen före första advent...

Ha en trevlig lördag!


Bilder:Privata©HUSnrNIO



Kommentera
Postat av: Miriam

Mysigt! Här vräker snön ner och det gör att det blir än mer julstämning! Njuter!

Ha en underbar 1:a advent!

Kram Kram

2010-11-27 @ 14:01:48
URL: http://bamsebusfunderingar.blogspot.com/
Postat av: 4U2

Här halvligger jag och skulle behöva duscha. Numera har det blivit så mkt bök med min rygg, badkar, sittbräda, kyla .-. så jag ser väl ut som en lortgris. Ja, jag är faktiskt färdig att slaktas med.

2010-11-27 @ 15:48:54
URL: http://4u2really.blogspot.com/
Postat av: Therese - Sockenvägens Söta

Oj så mysigt du gjort! Alltid inspirerande å kika in här, är ofta å tassar, men är dålig på att lämna spår :-/ Försöker hinna läsa så många av mina favoritbloggar som möjligt och har istället blivit "snål" med kommentarer... Men oj oj så vacker julpost du fixat till, blev verkligen till mig då jag var in och såg den, men har dock inte själv lyckats få till något liknande ler Önskar dig och de dina en underbar första adventshelg! KRAM <3

2010-11-27 @ 16:07:02
URL: http://lurans.blogg.se/
Postat av: linda-mamma till Tyra

vad fint du har gjort! Jag ska genast härmas och göra ett sånnt där fint hjärta! Ni verkar alltid ha det så himla fint och mysigt!

2010-11-27 @ 17:22:39
URL: http://linmackblogg.blogg.se/

INNAN DU KOMMENTERAR:

[] Positiv och konstruktiv feedback uppskattas.
[] Kränkande kommentarer raderas och ip-adresser spärras.
[] Olaga hot eller förtal kommer att anmälas. Du är inte anonym på nätet!
[] Alla bilder och texter är upphovsrättsskyddade. All stöld kommer att anmälas.
[] Ställer du en fråga utan att ha en blogg så svarar jag i mitt kommentarsfält.

Behandla andra så som du själv vill bli behandlad!

NAMN:
KOM IHÅG MIG?

E-POST: [publiceras ej]

BLOGGADRESS:

KOMMENTAR:

Trackback
Startsida En skåning, numera bosatt i Värmland, som bloggar om familjelivet och dess mot- och medgångar. Min vardag med arbete, en stor familj med två egna barn och två bonusbarn. Mitt hem, scrapbooking, en massa ständigt pågående pyssel och projekt. Sen en tid tillbaks gör jag, på beställning, personliga barntavlor, och även tavlor passande till andra platser i hemmet. Förslag på tavlorna hittar ni här på bloggen. HUSnrNIO innehåller allt detta i en enda röra kryddat med en massa foton då jag gärna dokumenterar vår vardag genom kameralinsen.

Design & Copyright HUSnrNIO 2010 Totalt antal unika besökare Online nu:
Bloggar av mammor och gravida
RSS 2.0