Borta

För er som undrar hur min förvirrade dejt med bankomaten slutade kan jag berätta att mina 300 inte hann ploppa in i automaten igen före nästa uttagare dök upp. 
Tack för upplysningen iallafall! Jag hade ingen aning om det fanns en liten chans att de kunde finnas kvar.

Har förhoppningsvis lärt mig att vara något mer fokuserad när jag tar ut pengar av denna incidenten och i fortsättningen kommer jag troligtvis dubbelkolla så jag verkligen har fått med mig samtliga sedlar istället.

Kommentarer som att "någon mer behövande än mig är 300 kronor rikare nu" och "tur att du inte tog ut mer än
300" har duggat tätt sen i måndags.

*fnys*


Kommentera
Postat av: Tiagirl

Du... Dom där böckerna... Ställ dom på den finaste platsen du har för dom är ju väldigt dyra!
*fnissar lite*

Nä, det var trist att någon hann plocka på sig dom. Synd att du inte fick igen dom. Men det är ju övervakningskamerar vid bankomaterna, kräv att få titta på banden! :)

2008-04-18 @ 10:51:42
URL: http://tiagirl.se/blogg/
Postat av: Malinbayard

Tiagirl har lösningar på allt. *smartis*
Men jag skulle aldrig "orka/våga" gå så långt...
Fast smart var det! =)

Malin tycker förstås att det är SYND att de inte var kvar, det var DINA pengar!!!

2008-04-19 @ 22:22:52
URL: http://malinbayard.blogg.se

INNAN DU KOMMENTERAR:

[] Positiv och konstruktiv feedback uppskattas.
[] Kränkande kommentarer raderas och ip-adresser spärras.
[] Olaga hot eller förtal kommer att anmälas. Du är inte anonym på nätet!
[] Alla bilder och texter är upphovsrättsskyddade. All stöld kommer att anmälas.
[] Ställer du en fråga utan att ha en blogg så svarar jag i mitt kommentarsfält.

Behandla andra så som du själv vill bli behandlad!

NAMN:
KOM IHÅG MIG?

E-POST: [publiceras ej]

BLOGGADRESS:

KOMMENTAR:

Trackback
Startsida En skåning, numera bosatt i Värmland, som bloggar om familjelivet och dess mot- och medgångar. Min vardag med arbete, en stor familj med två egna barn och två bonusbarn. Mitt hem, scrapbooking, en massa ständigt pågående pyssel och projekt. Sen en tid tillbaks gör jag, på beställning, personliga barntavlor, och även tavlor passande till andra platser i hemmet. Förslag på tavlorna hittar ni här på bloggen. HUSnrNIO innehåller allt detta i en enda röra kryddat med en massa foton då jag gärna dokumenterar vår vardag genom kameralinsen.

Design & Copyright HUSnrNIO 2010 Totalt antal unika besökare Online nu:
Bloggar av mammor och gravida
RSS 2.0